Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:10:48 GMT

پنالتی‌گیری طارمی؛ از اروپا تا آسیا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۰۷۳

مهدی طارمی در آخرین دقایق بازی مقابل کامبوج یک پنالتی از دروازه بان حریف گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، طارمی که موفق به گلزنی در این بازی شده بود، پس از فرار از تله آفساید کامبوجی ها در موقعیت تک به تک قرار گرفت و در حالی که دروازه بان این تیم از دروازه بیرون آمده بود، او را دریبل زد تا در آستانه زدن گل پنجم تیم ملی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما سوکسلا پس از عبور طارمی، پای او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و ایران برای دومین بار در این بازی صاحب ضربه پنالتی شود. برخلاف پنالتی اول سعید عزت اللهی پشت توپ قرار گرفت و با بدشانسی نتوانست گل پنجم را بزند.

 

نکته جالب این که مهدی طارمی در دو بازی اخیر نتوانسته بود از مهارت پنالتی گیری اش استفاده کند اما در مقابل کامبوج یک پنالتی برای تیم ملی گرفت. این در حالی است که او در بازی با بحرین هم فرار خوبی را انجام داد و توانست مدافع حریف سرنگون شد و در هر دو موقعیت در شرایطی که انتظار می‌رفت داور کارت قرمز بدهد، بازیکنان خاطی اخطار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

تیم ملی ایران مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!

درحالی‌که قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است. ‏

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی ۲۳۰ هزار ‏یورویی کرده است. شکایت

این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان ۲.۵ میلیون یورو است. از طرف دیگر ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی ۵۰۰ هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

منبع: ورزش سه

tags # مهدی طارمی ، پورتو سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا