Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:46:43 GMT

۴۰ درصد سپرده هر استان در تهران سرمایه‌گذاری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۳۴۷

۴۰ درصد سپرده هر استان در تهران سرمایه‌گذاری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی عصر امروز در شبکه تلویزیونی اصفهان با اشاره به اینکه ایران را باید با ایران شناخت، اظهار داشت: هنر امام (ره) این بود که با عشق به وطن و میهن اسلامی مردم را کنار هم قرار دهد اما سیاست‌های نادرست دولت‌ها در این دو سه دهه اخیر باعث شد این توانایی عظیم و قامت بلند ایران خم شود و مقابل مشکلات احساس ناتوانی و ناامیدی داشته باشد و ما دوباره می‌خواهیم قیام کنیم و حرکتی از نو و با دولتی جدید آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیا نمی‌توان دوباره قومیت‌ها و استان‌ها را در یک مسیر و برای آبادانی کشور هم قدم کرد و حرکت سومی راه بیاندازیم، قطعاً این امر با رهبر فرزانه و حکیم و جوانان این مرزوبوم شدنی است؛ قیام برای زندگی‌های بهتر، تشکیل دولت وحدت ملی و شکست مشکلات اقتصادی است.

داوطلب ریاست جمهوری گفت: این‌طور نیست که انتخابات مهندسی شده باشد و فردی از قبل انتخاب شده باشد، بلکه با اراده هموطنان عزیز در پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور تعیین می‌شود.

سرمایه سپرده بانکی استان‌ها در همان محل

وی با بیان چگونگی ترغیب مردم به مشارکت بیشتر، گفت: با ایجاد مناطق اقتصادی در شهرستان‌ها و دادن اختیارات به آنها و مسئولیت این امکان فراهم می‌شود و در واقع سرمایه‌های سپرده بانکی شهرستان‌ها نیز باید در همان محل خرج شود، نه اینکه از ۴۰ درصد سپرده‌های هر استانی در تهران و به ارز تبدیل و سپس خارج شود.

رضایی ادامه داد: قرار نیست که تهران استان‌ها را استثمار کند و باید به این رویه پایان داد و مانع ورود نیروهای انسانی و سرمایه‌ها استان‌ها به تهران و سپس به خارج شد.

هر استان نسخه واحدی دارد

وی با بیان اینکه نباید نسخه واحدی از تهران برای همه استان‌ها پیچیده شود، گفت: دولت ما که اقدام و تحول و پایان دادن به وعده‌های بی‌پشتوانه است و اکنون زمان اقدام و عمل است و برای هر استانی برنامه‌ای با کمک مردم همان استان تنظیم شده است.

داوطلب ریاست جمهوری گفت: هیچ استانی نیست که نسخه مخصوص به خود نداشته باشد، نباید فولاد را در استانی که مهد فرهنگ و هنر و صنایع دستی است، آورده و آب این استان را خشک کند.

وی با بیان اینکه متناسب با ظرفیت‌ها و توانایی هر استانی نسخه بهبود آن را تهیه و اجرا خواهیم کرد، گفت: فعالیت‌های خاصی برای هر استانی وجود دارد و اختیارات تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را به استان‌ها واگذار خواهیم گرد.

تمام ایران کارگاه‌های بزرگ اقتصادی

رضایی ادامه داد: تمام ایران به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی تبدیل می‌شود البته مشروط به اینکه جوانان آزادی داشته باشند و از ظرفیت همه بانوان استفاده شود، شور و نشاط در کشور ایجاد و آزادی‌های اجتماعی را در چهارچوب قانون اجرا کنیم و مهارت‌افزایی جوانان را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه دولت وحدت و اقدام مانع رانت و پارتی بازی می‌شودف گفت: آیا اهمیت بیرون کردن فقر، گرانی، بیکاری و تبعیض کمتر از بیرون کردن سربازان صدام حسین از خرمشهر است، این امر تجربه شده و کار سختی نیست.

انتخاب استانداران از مردم همان استان

داوطلب ریاست جمهوری اسلامی گفت: استانداران و دولت اقدام و تحول را از مردم همان استان انتخاب کنیم، البته دولت با همه توان به حمایت استانداران می‌آید اما تصمیم‌گیری به عهده خودشان گذاشته می‌شود و در واقع استانداران مسلوب الاختیار نیستند اما هدایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه اولین توجه به اقشار آسیب‌پذیر خواهد بود، گفت: معلمان، کشاورزان و کارگران و حتی کارکنان دولت مورد توجه قرار می‌گیرند و علاوه بر یارانه اشتغال را ایجاد خواهیم کرد و نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان راه‌اندازی می‌شود.

رضایی با اشاره به تسهیلات بانکی، گفت: با رونق مسکن اشتغال بسیاری در کنار آن ایجاد می‌شود و امکان فراهم کردن مسکن با تسهیلات بانکی و بدون ضامن و با سند همان خانه امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم نان قرضی، کولبری و زباله‌گردی بر قامت بلند ملت ایران بنشیند و معتقدم حفظ کرامت انسانی مهم‌ترین وظیفه دولت من در قابل مردم دارد و حقوق خانه‌داری را قرار می‌دهیم و علاوه بر اشتغال و ازدواج، کرامت را از خانه آغاز می‌کنیم.

کد خبر 5232331

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی سرمایه گذاری کرامت انسانی اصفهان فولاد انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات گرگان بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری ایلام عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است

ایسنا/لرستان شهردار بروجرد با بیان اینکه بروجرد شهر علما و قطب صنعت ورشوی کشور است، بیان کرد: نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است.

یحیی عیدی بیرانوند در جلسه شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران لرستان با بیان اینکه فضای عمومی شهر نشان‌دهنده اقتصاد شهر است، گفت: باید کارگروه ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در همه دستگاه‌ها شکل بگیرد.

شهردار بروجرد با بیان اینکه به منظور جذب سرمایه‌گذار باید خواسته‌ها و زمان‌بندی آنها تعیین شود، تصریح کرد: صنایع آلاینده چهره شهرها را مخدوش کرده و ساماندهی این‌ها باید از سوی متولیان امر انجام شود.

عیدی بیرانوند خواهان استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم برای انجام پروژه‌ها شد.

وی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر بروجرد خود را سرباز ولایت و رئیس‌جمهور می‌دانند و چنانچه مورد حمایت قرار گیرند می‌توانند موانع را در امر مدیریت و مبلمان شهری برطرف کنند.

شهردار بروجرد افزود: بروجرد دومین شهر استان به لحاظ جمعیتی به‌حساب می‌آید و باید ارزش افزوده براساس جمعیت باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ همت سرمایه گذاری در گیلان اجرایی می شود
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟