Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ استاد حوزه علمیه قم گفت: همه شیعیان با شفاعت حضرت معصومه(س) داخل بهشت می‌شوند، ازجمله مقامات بانوی کرامت این است که هجرت به ایران محدود به نسل و عصر خاص نیست و تأثیر آن را به‌خوبی مشاهده می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   قم  ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی عصر امروز در مراسم تعویض پرچم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز جشن‌های دهه کرامت که در صحن امام رضا(ع) کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، اظهار داشت: ائمه معصومین(ع) دارای مقام و رتبه‌ای هستند که یکی از این مقام‌ها شفاعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اهل‌بیت(ع) به‌واسطه علم و اشراف به خود و همه بشر و شیعیان تا روز قیامت دارای ولایت تاریخی هستند، امام حسین(ع) کاملاً نسبت به اتفاقاتی که برای خود و اطرافیانش خواهد افتاد علم و اشراف کامل داشتند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: حضرات معصومین(ع) تأثیرگذار در جامعه عصر خود و پس از خود هستند که این موضوع در سیره ائمه(ع) کاملاً مشهود است، سه انقلاب تاکنون پشت سر گذاشته‌ایم که انقلاب نخست انقلاب جهانی خاتم‌الانبیا(ص)، انقلاب دوم سیدالشهدا (ع) و انقلاب سوم نیز انقلاب فرهنگی صادقین است و در انتظار انقلاب چهارم ظهور امام زمان(ع) هستیم.

مؤمنی عنوان کرد: سه انقلابی که پشت سرگذاشتیم دارای ویژگی‌های خاصی بوده است که اثرات آن باقی‌مانده است، اثر انقلاب سیدالشهدا(ع) باقی‌مانده است که امام راحل فرمود انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب امام حسین(ع) است.

وی تصریح کرد: تربیت‌یافتگان انقلاب صادقین می‌توانند مؤثر در انقلاب امام زمان(عج) شوند، افرادی که روایات را نصب العین قرار دهند می‌توانند زمینه‌ساز انقلاب امام زمان(عج) باشند.

استاد حوزه علمیه گفت: همه شیعیان با شفاعت حضرت معصومه(س) داخل بهشت می‌شوند، از جمله مقامات بانوی کرامت این است که هجرت به ایران محدود به نسل و عصر خاص نیست و تأثیر آن را به‌خوبی مشاهده می‌کنیم.

مؤمنی با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم ادامه داد: در روایت داریم که عده‌ای از مشرق زمین قیام می‌کنند و کسی از شهر قم قیام کرده و مردم را به‌حق دعوت می‌کند و برای رسیدن به دنیا حق و ناحق نمی‌کند و مرتکب کذب و تهمت و دروغ نمی‌شود.

وی افزود: بر اساس روایت معصومین(ع) اگر فتنه‌ای به سمت شما آمد به سمت قم بروید چون به برکت این شهر فتنه از شما دور می‌شود.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: جریان انتخابات را در پیش داریم، دشمن بر این موضوع تمرکز کرده است و بدانید کشورمان برای شخص نیست بلکه برای امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) است و خدا لعنت کند کسانی که به کشورمان ظلم و خیانت کردند.

مؤمنی عنوان کرد: این موضوع را بدانید که اگر برخی قرار است شما را از انتخابات دلسرد کنند راه را اشتباه رفته‌اند، اگر سخن و عمل و رفتاری همانند دشمن باشد آن عمل برای رضای ما نیست.

پرچم گنبد حرم حضرت معصومه(س) هم‌زمان با میلاد کریمه اهل‌بیت(س) تعویض شد ویژه‌برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد

وی تصریح کرد: همه دشمنی شیطان بزرگ با ما برای این است که نمی‌توانند مشاهده کنند بیرق امیرالمؤمنین(ع) و امام حسین(ع) در کشورمان بلند است، به خدا در هیچ کجای عالم بیرق امام حسین(ع) و امام علی(ع) این‌گونه بلند نیست، در هیچ کجای عالم دفاع از ولایت حضرت علی(ع) همانند ایران نیست و این موضوعات به برکت معصومین(ع) است.

استاد حوزه علمیه بابیان اینکه دشمنِ ولایت و امیرالمؤمنین(ع) از مشارکت پرشور در انتخابات ناراحت می‌شود، خاطرنشان کرد: کشورمان متعلق به امام زمان(عج) است و مراقب باشیم شرمنده شهدا نشویم، دشمن با حضور ما پای صندوق‌های رای ناراحت می‌شود.

انتهای پیام/452/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاد حوزه علمیه حضرت معصومه س امام زمان ع امام حسین ع معصومین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما