Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@08:20:08 GMT

تحول مثبت در زندان ها نتیجه کار مداوم و گروهی است

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۴۴۷۵

تحول مثبت در زندان ها نتیجه کار مداوم و گروهی است

آیت الله دژکام گفت: در سال های اخیر شاهد تحولات مثبت در زندان ها هستیم و نتیجه تغییر نظام حکمرانی و تاکیدات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (جمعه 21 خرداد) در دیدار با رئیس سازمان زندان ها گفت: در سال های اخیر شاهد تحولات مثبت در زندان ها هستیم و نتیجه تغییر نظام حکمرانی و کار گروهی و تاکیدات مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: منظور از نظام حکمرانی سیستمی است که در صورت ناکارآمدی باید تغییر و بهبود پیدا کند و یکحرکت مداوم در امور موجب نتیجه بخشی خواهد شد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: مدیران ما، مدیران برنامه هستند و استراتژی با رفت و آمد یک مدیر نباید تغییر کند و سیستم و کار گروهی باید برای همه کارشناسان و مسئولان به یک فرهنگ تبدیل شود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تاکید کرد: با یک گل بهار نمی‌ شود و پایش مداوم عملکرد و تقویت بدنه کارشناسی دستگاه ها امری ضروری است.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در فارس رئیس سازمان زندان ها تحول مثبت سازمان زندان ها کار گروهی امام جمعه شیراز شیراز زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در آستانه سفر زائران و حاجیان به سرزمین وحی در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار به رسم هر سال قبل از انجام سفر به سرزمین وحی برگزار می‌شود و از رهنمود‌های رهبری در این دیدار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه مقدمات حج امسال از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان انجام شده است. هتل‌های مورد نیاز اجاره شده و آشپزخانه‌ها برای تغذیه زائران پیش‌بینی‌های شده همچنین بیمارستان‌ها و واحد‌های درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی در عربستان نیز اجاره شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: زائران بیت الله الحرام از هفته آینده اعزام خواهند شد. فرق حج امسال مسئله غزه و جنایت رژیم صهیونیستی است. همه جهان و مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ناراضی هستند. ما در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق را منعکس خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه