Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با صدور نامه ای سرگشاده و در اعتراض به روند بررسی صلاحیت نامزدهای این انتخابات، از عضویت در این هیات استعفا داد.

متن نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به محضر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و با تشکر از اعتمادی که به این جانب ابراز نمودید در انتخاب این جانب برای عضویت در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، به استحضار می رسانم که این جانب به امید دقت ورزیدن در بررسی صلاحیت نامزدها با هدف کوتاه کردن دست تبهکاران و جلوگیری از تشدید انحرافات در شهرداری ها که تخلفات و جرائمی نظیر زمین خواری و کوه خواری و ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربریها و تراکم فروشی ها و زیرپا گذاشتن حقوق عمومی را ابزار سوء استفاده و اجحاف به مردم قرارداده اند، این بار سنگین را پذیرفتم ولی به دلیل اعمال نفوذهای متعدد و مداخلات غیر قانونی از جمله مداخله امروز وزارت کشور در فرآیند بررسی و اعلام نتائج صلاحیت نامزدهای شوراها و مخدوش شدن آن نتائج ، استعفای توأم با اعتراض خود را از عضویت در آن شورا رسماً اعلام می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم می دانم از زحماتی که همکاران سختکوش ما در این مدت کشیدند و بعضاً تا سحرگاهان برای پیشبرد صحیح روند بررسی صلاحیتها وقت گذاشتند تشکر کنم و ازاین که به نتیجه آن زحمات خدشه وارد آمده است، اظهار تأسف نمایم.

به عنوان نماینده مردم شریف میهن اسلامی مان مؤکداً عرض می کنم که تلاش من بر این بوده است که جلو ورود جرثومه های انحراف و تباهی را بگیرم ولی شبکه فساد اقتصادی و سیاسی نگذاشت ما کارمان را بسلامت پیش ببریم و بسیاری افراد تأیید شده اند که فاقد صلاحیتند و بسیاری از داوطلبان واجد شرائط مظلوم واقع شده و نتوانسته اند به فهرست نهائی راه یابند.

البته نقص‌هایی در قانون کنونی وجود دارد که باید با اولویت به رفع آن در مجلس مبادرت ورزیم ولی مهمتر از آن وجود و نفوذ و دوام مفسدان و رسوخ ایادی آنها است که تا ریشه آنها خشک نشود یقیناً هیچ کار خیری به نفع مردم عزیزمان شکل نخواهد گرفت و هیچ پیشرفتی برای جمهوری اسلامی مان حاصل نخواهد شد.

کد خبر 5232354

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت کشور سید مصطفی میرسلیم هیئت نظارت بر انتخابات شوراها انتخابات 1400 انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی علیرضا زاکانی عبدالناصر همتی مناظره انتخاباتی محمد باقر قالیباف سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی محسن رضایی صحن مجلس ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند

ایسنا/هرمزگان سرپرست فرمانداری ویژه میناب گفت: شوراها مردمی کردن کارها را در اولویت قرار دهند و ما به عنوان خدمتگزار ملت پشتیبانی می‌کنیم زیرا کار مردمی باعث ایجاد نشاط در روستاها می‌شود.

همایش روز شوراها امروز جمعه هفتم اردیبهشت با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در بخش سندرک برگزار شد.

محمد رادمهر در این همایش گفت: این هنر انقلاب است که در سطح روستا، شهر، بخش و شهرستان کار را به مردم واگذار کرده تا توسط منتخبین مردم انجام شود و این را باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم جزء برجسته‌ترین کارهاست و اگر گره‌ای از کار مردم بازک نید، بدانید این فضیلت بسیاری دارد که قابل وصف نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه میناب با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی نهادی بی‌بدیل هستند که به قانون اساسی ما رنگ جدی‌تر و عملیاتی‌تری دادند و اتصال حاکمیت با مردم را تکامل بخشیدند و انقلاب اسلامی مردمی‌تر شد.

رادمهر با تأکید بر رعایت قانون اظهار کرد: ما و شما باید مجری قانون باشیم.

در این همایش بخشدار بخش سندرک و رئیس شورای اسلامی بخش سندرک گزارشی از عملکرد در سطح روستا و بخش ارائه، مسائل و مشکلات را نیز بیان کردند و در پایان هم از شوراهای اسلامی شهر و روستا بخش سندرک تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود