Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به کیفیت تیممان مشخص بود که نتیجه به نفع ما تمام می‌شود و بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از دیدار با کامبوج در خصوص برتری ۱۰ گله تیم ملی فوتبال، اظهار کرد: در ابتدا می‌خواهم به بازیکنان تیمم تبریک بگویم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص بود که تیم ما کیفیت بالاتری دارد و می‌تواند بازی را به نفع خودش تمام کند.

وی افزود: از حرکاتی که تیمم انجام داد لذت بردم اما در چنین بازی‌هایی که تیم حریف ضعیف‌تر است احساس همدردی به وجود می‌آید. باز هم می‌گویم که با توجه به کیفیت تیممان مشخص بود که نتیجه به نفع ما تمام می‌شود و بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که ارزیابی وی از بازیکنانی که امروز به کار گرفت و به طور کلی عملکرد تیم در این تورنمنت چیست، گفت: ما تصمیم گرفتیم تا ترکیب تیم را تا حدی عوض کنیم تا فشار این بازی روی بازیکنان تقسیم شود و بازیکنان دیگر نیز آماده بازی نهایی مقابل عراق شوند. وقتی تصور می‌کنیم تورنمنت تمام شده که بازی پایانی را هم پشت سر گذاشته باشیم. برای تیم عراق احترام زیادی قائل هستیم و می‌دانم بازی خوبی مقابل آنها خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنانم همین کیفیتی که در این چند بازی نشان دادند را در آن بازی هم ارائه کنند.

کد خبر 499909

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ایران تیم ملی کامبوج نشست خبری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!

طرفداری| سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند.

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت:

بعد از بازی مقابل فولاد تلاش کردیم تیم را برای بازی بسیار دشوار مقابل پیکان آماده کنیم. تلاش کردیم بازیکنان را توجیه کنیم که تمام کردن کار از شروع کردن آن خیلی مهم‌تر است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند.

وی با بیان اینکه تلاش و انگیزه زیاد شاگردانش در هفته‌های آینده برای تیم او در اولویت است، تصریح کرد:

به اتمام رساندن لیگ به بهترین شکل مهمترین مسئله است و هر بازی برای ما باید حکم فینال را داشته باشد. می‌خواهیم در لیگ برتر و جام حذفی با نهایت تمرکز و تلاش جلو برویم. هر دو رقابت برای ما مهم است و هیچ فرقی با هم ندارد. اگر یک بازی را از  دست بدهید، کارتان تمام است. بازیکنان توجیه شده‌اند که نهایت بهره را از این دیدارها ببرند و توان خود را نشان بدهند.

سرمربی آلومینیوم در مورد تغییر نگاه‌ها نسبت به تیمش، با کسب دو پیروزی مقابل پرسپولیس گفت:

وظیفه ما این است که کارمان را به‌خوبی انجام بدهیم. گاهی نتایجی رقم می‌زنیم که کسی فکرش را نمی‌کرد یا گاهی نتایج دلخواه را نمی‌گیریم. باید بیشترین بهره‌برداری را از پتانسیل بازیکنان داشته باشیم و افزایش توقعات کار درستی نیست. با تیم‌هایی رقابت می‌کنیم که دست‌شان از لحاظ مالی و بازیکن بازتر است، اما اهل رقابت هستیم و تلاش خودمان را می‌کنیم.

حسینی درباره پیشنهادهایی که در هفته‌های اخیر به برخی از بازیکنان تیم آلومینیوم ارائه شده است، خاطرنشان کرد:

این مسئله برای من جدید نیست. هر جا که هستم، در پایان فصل به سراغ بازیکنان من می‌آیند و مشکلی با این موضوع نداریم. پیشرفت در سرشت انسان است و دیدن پیشرفت بازیکنانی که با آنها کار کرده‌ایم، باعث خوشحالی ما می‌شود. خوشحال می‌شویم که هر سال به جان تیم ما می‌افتند و امیدوارم بازیکنان بیشترین پیشرفت را داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم می‌تواند مدعی قهرمانی فصل آینده لیگ برتر باشد یا خیر، اظهار کرد:

در فوتبال ایران با دو یا سه سال کار خوب می‌توانید به سطح بسیار خوبی برسید و در میان سه یا چهار تیم بالای جدول قرار بگیرید. این موضوع را با یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن ثابت کردیم. تیمی که سال قبل از آن به لطف تفاضل گل بهتر سقوط نکرد، طی دو یا سه سال چند جام گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا رسید. سالی که خودم سرمربی بودم، سهمیه آسیایی گرفتیم.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه سیاست‌گذاری این باشگاه در اختیار مدیران آلومینیوم است، عنوان کرد:

آلومینیوم شرکتی خصوصی است و مانند تیم‌های صنعتی نیست که دولت با هزینه کردن در این باشگاه‌ها مشکلی نداشته باشد. شاید هزینه‌کرد بیهوده، تأثیر برعکس داشته باشد. باشگاه فقط با پول دادن به بازیکن خوب نمی‌شود و باید زیرساخت لازم را فراهم کنیم.

حسینی در واکنش به خبرنگاری که از مهدی لیموچی مهاجم آلومینیوم تمجید کرد، اظهار داشت:

در تلویزیون هم زیاد درباره مهدی صحبت می‌کنند. اجازه بدهید او کارش را انجام بدهد. صحبت کردن بیش از حد روی این بچه فشار وارد می‌شود. لیموچی بازیکنی باشخصیت است که زحمت کشیده و جوهره لازم را داشته، اما درست نیست که اینگونه همه درباره او صحبت می‌کنند. از پیشرفت بازیکنان خوشحال می‌شوم، اما نباید این‌قدر درباره لیموچی صحبت کنیم.

وی در مورد انتشار خبر تمدید قراردادش با باشگاه آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد:

من سال گذشته قراردادی دو ساله بستم و تمدید قراردادی نداشتم.

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا از نتایج تیمش در لیگ بیست‌وسوم رضایت دارد یا خیر، بیان کرد:

اتفاقاتی افتاد که ما را از این لحاظ آزار داد. اشتباهات محرزی در قضاوت‌ها بود که نمی‌خواهم وارد آن شوم و مسئولان فدراسیون فوتبال به آن اذعان داشتند. قضاوت‌ها در برخی دیدارها کاملاً سهوی به ضرر ما بود که ضربه زیادی به ما زد و از بدشانسی‌مان بود. این اشتباهات در حدی بود که نتیجه پنج یا شش مسابقه تغییر کرد.

حسینی، مصدومیت بازیکنان خود و محرومیت باشگاه از جذب بازیکن در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را در نتایج آلومینیوم مؤثر دانست و عنوان کرد:

بچه‌ها در این فصل تلاش کردند بهترین عملکرد را داشته باشند. همیشه می‌گفتند مقابل تیم‌هایی چون پرسپولیس باید دفاع کنید و ضدحمله بزنید، اما در این مسابقه 53 درصد مالکیت توپ داشتیم که باعث خوشحالی ما بود. امیدوارم با کار خوب و بی‌حاشیه باعث پیشرفت آلومینیوم شویم.

وی با ابراز گلایه مجدد از بها دادن بیش از حد رسانه‌ها به درخشش مهدی لیموچی در تیم آلومینیوم تصریح کرد:

مسئله نگران‌کننده این است که اگر بازیکنی پیشرفت کرد، اینگونه رسانه‌ای نشود. این‌قدر روی همین بازیکنی که از او نام بردید (لیموچی) فشار وارد شد که ضعیف‌ترین بازیکن دیدار با فولاد بود. برخی اتفاقات باعث اُفت بازیکنان می‌شود که نباید رخ بدهد.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد حضور بانوان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت:

مردم اراک بارها به من گفته‌اند که آلومینیوم بزرگترین دلخوشی ماست. می‌بینم که آنها با بردهای آلومینیوم حال خوبی پیدا می‌کنند و با نتایج بد آلومینیوم افسرده می‌شوند. نزدیک بودن این عزیزان به تیم آلومینیوم باعث می‌شود حال همه بهتر شود. اتفاق کوچکی در بازی ما با استقلال افتاد که به نظرم باید با دیده تسامح به آن نگاه کنند و اگر این اتفاق بیفتد، به جایی برنمی‌خورد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا مشاهده کرده که بازیکنی مقابل برخی تیم‌ها کم‌کاری کنند یا خیر، تصریح کرد:

نمی‌توانم درباره سایر تیم‌ها اظهار نظر کنم، اما این موضوع در تیم ما دیده نمی‌شود. تلاش می‌کنم با جابه‌جایی بازیکنان و مدیریت خوب، کاری کنیم هر مسابقه از نگاه بازیکن ما مانند فینال باشد.

وی در ادامه اظهار داشت:

قبل از بازی با فولاد که در تلویزیون درباره لیموچی صحبت می‌شد، به‌صورت پیامکی به عوامل برنامه گفتم نتیجه این مسابقه روی سایر تیم‌ها مؤثر است و صحبت درباره بازیکن شاید به ضرر آن تیم‌ها باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره هوایی کردن بازیکنان تیم‌های میانه جدولی با پیشنهادهای باشگاه‌های متمول خاطرنشان کرد:

از مدیران برنامه می‌خواهم که نباید فقط مسائل مالی در نظر باشد. بازیکن ابتدا باید جایی ثابت باشد؛ نه اینکه او را بعد از یک فصل، از حریم امن خودش خارج کنیم. مسائل مالی یک بخش از قضیه است و باید ببینیم جابه‌جایی بازیکن در مجموع به سود او خواهد بود یا خیر.

حسینی با بیان اینکه هر سال مذاکرات غیرحرفه‌ای باشگاه‌ها پیش از پایان فصل با بازیکنان انجام می‌شود، بیان کرد:

اگر بهترین قرارداد مالی را ببندید و به تیمی بروید که در آن تیم کمتر بازی می‌کنید یا از فوتبال لذت نمی‌برید، آن پول برای شما لطفی ندارد. فصل گذشته وقتی بازی ما تمام شد، سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن من درباره سال بعد صحبت می‌کرد که امسال نیز همین کار را می‌کند و با یکی از بازیکنان ما ارتباط گرفته است؛ در حالی که آن بازیکن با باشگاه قرارداد دارد!

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)