Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با نمایندگان گروه‌های جهادی خراسان جنوبی تاکید کرد: دغدغه مندی نسبت به آسیب‌های اجتماعی ویژگی بارز گروه‌های جهادی است. خبرگزاری میزان - طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور محمدمهدی حاج محمدی در نشست با نمایندگان گروه‌های جهادی استان فارس اظهار داشت: دغدغه مندی نسبت به مسائل اجتماعی و آسیب‌ها ویژگی بارز گروه‌های جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان زندان‌ها با ذکر اینکه همه ما باید در قبال یک زندانی که به خطا رفته، خود را مذمت کرده و مسئول بدانیم گفت: دغدغه مشترک ما این است، مراقب کسانی که درحال افتادن هستند، باشیم و دست افتادگان را بگیریم.

حاج محمدی خطاب به نمایندگان گروه‌های جهادی حاضر در جلسه عنوان کرد: در حوادث طبیعی گروه‌های جهادی سراسیمه به کمک مردم می‌روند و ما به دنبال آن هستیم که این اتفاق برای زندان‌ها نیز رقم بخورد.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها فکر می‌کنند زندانیان جمعی هستند که به دلیل خطایشان مستحق بی توجهی اند، اذعان داشت: اگر بتوان شرایط زندانیان را به تصویر کشید، بسیاری از مردم و اقشار به کمک آن‌ها می‌آیند.

به گفته رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در این سال‌ها نگاه اشتباهی به زندان بوده و به آن درحد نگهبانی نگاه شده و امکانات و بودجه محدودی در نظر گرفته شده است.

حاج محمدی با اشاره به اهمیت توجه به خانواده‌های زندانیان گفت: نباید تنها از شرایط گلایه و شکایت کرد بلکه باید برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی همه مشارکت کنند که امروز فرصت نیز برای همه فراهم است.

مدیرکل زندان‌های استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به همکاری و فعالیت ۱۳۱ گروه جهادی با اداره کل زندان‌های استان فارس در سال ۱۳۹۹ گفت: ۳۸ گروه در حوزه بهداشت و درمان، ۵۹ گروه فرهنگی و هنری، ۱۸ گروه در زمینه رفاهی و معیشتی و شش گروه آزادسازی زندانیان فعالیت داشته اند.

وی درخصوص خدمات ارائه شده به زندانیان و خانواده هایشان بیان کرد: در طول ۱۰ روز پانزده دندانپزشک بیش از ۱۲۰۰ زندانی را کمک کردند، بیش از ۵۰۰ زندانی خدمات پزشکی تخصصی دریافت کردند، ۱۵۰۰ نفر مشاوره حقوقی و قضایی شده و ۷۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های زندانیان در سال گذشته و در سال جدید بیش از چهار هزار بسته اعطا شده است.

در ادامه برخی از نمایندگان گروه‌های مردمی و جهادی به طرح برنامه‌ها و نظرات خود پرداختند.

همچنین برخی از گروه‌های جهادی برای شروع فعالیت در عرصه کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان انجام مواردی را تعهد کردند.

فراهم‌کردن بورسیه تحصیلی فرزندان زندانیان دارای استعداد درخشان، اهداء بیست دستگاه چرخ صنعتی به منظور تولید پوشاک، پرداخت هزینه تحصیلی فرزندان زندانیان، فراهم کردن شرایط آزادی تعدادی از زندانیان ورزشکار و احداث زورخانه در کانون اصلاح و تربیت فارس از جمله این تعهدات بود.

بیشتر بخوانید: بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از کانون اصلاح و تربیت شیراز/غربالگری سلامت زندانیان در زندان‌ها اجرا می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: حاج محمدی سازمان زندان ها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان زندان ها حاج محمدی سازمان زندان ها رئیس سازمان زندان ها نمایندگان گروه گروه های جهادی حاج محمدی آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور که در جریان نزول بارش رحمت الهی در منطقه سعدی حضور داشت، از تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی سخن گفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت احمدبن موسی (ع) افزود: تدبیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب باعث شد تا از تکرار حوادث سیل سال ۹۸ جلوگیری شود.

او همچنین به اقدام به‌موقع گروه‌های جهادی نواحی مقاومت بسیج شیراز و نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری شیراز در کنترل سیلاب و رفع آبگرفتگی در برخی نقاط اشاره کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز نیز در این باره گفت: به دستور شهردار شیراز و اختیار ویژه‌ای که به این سازمان داده شد، این سیل‌بند در چندماه گذشته احداث و هم‌اکنون آب پشت آن جمع و آرام‌سازی و به حرکت خود ادامه می‌دهد.

علی‌حسین عباسی بیان کرد: این سیل‌بند اگر نبود، با حرکت این حجم از آب به سمت سعدی باعث بروز اتفاقات ناگواری می‌شد؛ بنابراین گزارش؛ بند‌های کنترل سیلاب سعدی با هدف کنترل سیلاب‌های فصلی، جلوگیری از انتقال رسوب بیشتر به سمت پایین‌دست احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم