Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره بعدی که از طرفداری کارت آیکان دریافت می کند، محمد پنجعلی است.

محمد پنجعلی یکی از بهترین مدافعان وسط تاریخ فوتبال ایران است. پنجعلی 1334 در تهران است. او فوتبال را از باشگاه برق تهران آغاز کرد و پس از یک فصل راهی فتح تهران شد. طولی نکشید که راهی پرسپولیس شد و یک دوران طلایی را با این تیم سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پنجعلی حدود 11 سال در پرسپولیس توپ زد و به همراه این تیم افتخارات زیادی کسب کرد. او یک بار نیز لژیونر شد و راهی الاتحاد قطر شد اما پس از دو فصل دوباره به پرسپولیس برگشت تا فوتبالش را پس از 5 سال بازی دوباره در پرسپولیس، با پیراهن قرمز تمام کند. از محمد پنجعلی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس و یکی از بهترین مدافعان وسط تاریخ فوتبال ایران یاد می شود. او بیش از 40 بازی ملی نیز برای تیم ملی ایران انجام داده است و با این تیم قهرمان بازی های آسیا 1990 پکن نیز شد. پنجعلی اما حاشیه هم کم نداشته است، هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی. او یکی از بازیکنانی بوده است که در سال 1365 در اعتراض به کادرفنی، از حضور در تیم ملی استعفا داد و 6 ماه نیز به خاطر این کار محروم شد. همچنین در سال 73 طی حواشی شهراورد 38 یک سال از حضور در فوتبال محروم شد.

به کارت آیکان های پنجعلی می پردازیم. اولین کارت مربوط به سال های نخست حضور او در پرسپولیس است که نمره 81 به آن سال ها اختصاص داده شده است. دومین کارت مربوط به سال های آخر بازیگری پنجعلی است. زمانی که او از الاتحاد قطر بازگشت و دوباره پیراهن سرخ را بر تن کرد. به این کارت امتیاز 85 اختصاص داده شد و در کارت آخر نیز که مربوط به تیم ملی ایران است، محمد پنجعلی امتیاز 87 گرفته است.

طرح کامل کارت آیکان محمد پنجعلی

"نکته: طرفداری در ریتینگ های داده شده دقت به خرج داده اما این نمرات شاید در برخی نقاط و اندکی در مغایرت با واقعیت باشند"

دیگر نکته قابل ذکر این است که طرفداری در انتشار این کارت ها ترتیب خاصی در نظر ندارد و مقیاس سنجش کارت ها، ریتینگ های داده شده است

بیشتر بخوانید

در نوروز 1400 با طرفداری؛ رونمایی از کارت آیکان اساطیر فوتبال ایران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر اول، علی دایی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوم، علی کریمی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سوم، علی جباری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهارم، مهدی مهدوی کیا رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پنجم، خداداد عزیزی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر ششم، ناصر حجازی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفتم، علی پروین رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هشتم، نادر محمدخانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نهم، پرویز قلیچ خانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دهم، محمد خاکپور رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر یازدهم، جواد زرینچه رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر دوازدهم، احمدرضا عابدزاده رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر سیزدهم، فرهاد مجیدی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهاردهم، کریم باقری رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر پانزدهم، مهرداد میناوند رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر شانزدهم، علی انصاریان رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هفدهم، جواد نکونام رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر هجدهم، حسین کلانی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر نوزدهم، همایون بهزادی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر بیستم، آندرانیک اسکندریان رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ سیروس قایقران رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ عزیز اصلی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ ایرج دانایی فرد رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ یحیی گل محمدی رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ حسن روشن رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ فرشاد پیوس

رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ رحمان رضایی

رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ مجید نامجومطلق

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس مهدی محمد نبی در طرفداری: دوستانی که فدراسیون را تحویل گرفتند، مشکلاتش را می‌دانستند باشگاه پرسپولیس این بار جواب فرهاد مجیدی را می دهد خوشحالی عجیب سرمربی والیبال آلمان پس از پیروزی تیمش مقابل ایران / فیلم اختلاف 11 میلیون پوندی منچستریونایتد و دورتموند بر سر انتقال جیدون سانچو فلوریان نویهاوس گزینه لیورپول برای جانشینی واینالدوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران محمد پنجعلی داده شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی (چرخش قلم و سخن در سیر تاریخ) با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران سالن حکمت برگزار شد.در این نشستِ تخصصی عباس سلیمی نمین، حجت الاسلام مرتضی اشراقی نوه امام خمینی (ره)، حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موسی حقانی رئیس موسسه تاریخ معاصر ایران و رضا پور حسین رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074371 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی