Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:04:52 GMT

ترکیه 0-3 ایتالیا؛ چیرو، لورنزو و همه خوب‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۴۶۱

ترکیه 0-3 ایتالیا؛ چیرو، لورنزو و همه خوب‌ها

تیم ملی ایتالیا در دیدار افتتاحیه رقابت‌های یورو 2020 موفق شد با نتیجه 3-0 ترکیه را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان روبرتو مانچینی در این دیدار کاملا برتر از حریف ظاهر شدند و در نهایت موفق شدند با گل های مریح دمیرال (گل به خودی)، چیرو ایموبیله و لورنزو اینسینیه، به پیروزی برسند.


بازی با برتری ایتالیا آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برتری ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 22، روی ضربه کرنر اینسینیه، این جورجو کیه‌لینی بود که می‌توانست با ضربه سر دروازه ترکیه را باز کند اما واکنش تماشایی چاکر مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.


برتری ایتالیایی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم برای عبور از دفاع پرتعداد ترک‌ها، از شوت‌های پشت محوطه جریمه استفاده می‌کردند اما نمی‌توانستند به دروازه حریف برسند. در این بین چند بار توپ درون محوطه جریمه به دست مدافعان ترکیه هم برخورد کرد اما داور هیچ یک از آنها را پنالتی تشخیص نداد.


در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 


نیمه دوم را هر دو تیم با یک تعویض آغاز کردند؛ دی لورنزو به جای فلورنزی به میدان رفت و چنگیز اوندر هم جای یازیچی را گرفت. این تعویض ها تغییری در روند بازی نداد و باز هم این ایتالیایی ها بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و سرانجام در دقیقه 53 به گل رسیدند.


این دومینیکو براردی بود که از سمت راست وارد محوطه جریمه حریف شد و ارسال تند و تیز او به دهانه دروازه را دمیرال به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا اولین گل یورو 2020 به این ترتیب به ثمر برسد.

 


بعد از این گل باز هم ایتالیایی ها تیم برتر میدان بودند و فشار حملات شان را برای زدن گل دوم ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 66 توانستند اختلاف را به دو گل افزایش بدهند. این بار هم براردی پایه‌گذار گل شد و روی پاس بلند او، اسپیناتزولا ضربه زد که چاکر توپ را برگرداند اما توپ برگشتی را ایموبیله تبدیل به گل کرد.

 


روند بازی بعد از این گل هم تغییر نکرد و ایتالیایی ها همچنان به حملات شان ادامه دادند. تلاش شاگردان مانچو ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 79، اینسینیه گل سوم را به نام خود ثبت کرد. روی یک حرکت تیمی عالی، توپ با پاس ایموبیله به اینسینیه رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 


در دقایق پایانی بازیکنان ایتالیا به خوبی بازی را کنترل کردند و در نهایت با همان سه گل به پیروزی رسیدند تا شروعی قدرتمندانه در این رقابت ها داشته باشند.

تیم ملی ایتالیا تیم ملی ترکیه ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا تیم ملی ترکیه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد. جدالی که با گل زودهنگام «آندریاس کریستنسن» آغاز شد، در نهایت با گل پیروزی‌بخش جود بلینگام خاتمه یافت.

البته این دیدار خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه ۲۶ بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از این اتفاق فایل صوتی مکالمه داوران را منتشر کرد که در آن داوران حاضر در اتاق VAR به دلیل عدم دسترسی به تصویری واضح عبور توپ از خط دروازه را تأیید نمی‌کنند.

داور بازی خطاب به گوندوغان: «منتظر بازبینی صحنه هستیم. شاید گل باشد، بررسی می‌کنیم.»

داور VAR: «بدن لونین جلوی دید را گرفته است! به بررسی صحنه‌ها ادامه می‌دهیم. زاویه ۳۶۰ خوب نیست، این یکی هم خوب نیست، این یکی هم نه، این هم دوباره نه!»

داور بازی: «هیچ عجله‌ای نداریم، این تصمیم خیلی مهم است‌، همه دوربین‌ها را بررسی کنید!»

داور VAR: «با یک ضربه کرنر کار را مجدداً آغاز کن، ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! به همین دلیل با یک ضربه کرنر کار را شروع کن. هیچ مدرکی برای ورود توپ به دروازه نیست!»

کد خبر 6086745

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو