Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ جمعه شب در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۰، تیم ملی فوتبال ایتالیا در ورزشگاه المپیکو شهر رم میزبان ترکیه بود و با گل‌هایی که در نیمه دوم به دست آمد صاحب برتری سه بر صفر شد تا خود را در قواره یک مدعی جدی نشان دهد.

این دیدار از گروه نخست و با قضاوت «دنلی ماکلی» از هلند برگزار شد. این پیکارها با حضور تماشاگران انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا که در ۲ سال اخیر با هدایت «روبرتو مانچینی» عملکرد خیره کننده‌ای داشته است، این بازی را نیز تهاجمی آغاز کرد. از سوی دیگر تیم ترکیه روشی تدافعی را در دستور کار داشت و همچین با دوندگی بالا در میانه میدان مانع از بازی‌سازی مناسب هافبک‌های میزبان در دقایق ابتدایی شد.

نخستین بخت گلزنی در دقیقه ۲۳ ایجاد شد که ضربه سر «جورجو کیه‌لینی» را «اورجان چاکر» دروازه‌بان ترکیه با واکنشی خیره کننده، مهار کرد.

در نیمه نخست تلاش بی‌امان ایتالیایی‌ها برای رسیدن به گل سودی نداشت. در این نیمه، سه مرتبه توپ به دست مدافعان ترکیه برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

ایتالیا نیمه دوم را هم تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۵۳ به هدفش رسید. در این لحظه ارسال «براردی» را «دمیرال» مدافع ترکیه به اشتباه درون دروازه خودی جای داد تا گل نخست این رقابت‌ها برای ایتالیا ثبت شود.

نمایش تهاجمی تیم تحت هدایت مانچینی ادامه یافت و در دقیقه ۶۶  ضربه «اسپیناتزولا» با واکنش ناقص دروازه‌بان ترکیه همراه  شد و در برگشت «چیرو ایموبیله» توپ را به تور دروازه حریف دوخست و گل دوم را به ارمغان آورد.

در دقیقه ۷۹ کار تیمی خوب ایتالیایی‌ها با ضربه فنی و زیبای «لورنزو اینسینیه» همراه شد تا میزبان به گل سوم دست یافته و کار ترکیه را یکسره کند.

ولز و سوئیس دیگر تیم‌های گروه نخست هستند که عصر شنبه به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های جام ملت‌های اروپا قرار بود تابستان سال گذشته (۲۰۲۰) برگزار شود که به دلیل گسترش ویروس کرونا، لغو و به امسال موکول شد اما نام مسابقات همان یورو ۲۰۲۰ باقی ماند.

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم و در ۶ گروه برگزار می‌شود و ۱۱ شهر مطرح اروپایی از کشورهای مختلف قاره سبز، میزبانی را برعهده دارند.

ترکیب ایتالیا

جان‌لوییجی دوناروما، الساندرو فلورنتزی(دی‌لورنزو)، لئوناردو بونوچی، جورجیو کیه‌لینی، لئوناردو اسپیناتزولا، نیکولو بارلا، جورجینیو، مانوئل لوکاتلی(کریستانته)، دومنیک براردی(برناردسکی)، لورنزو اینسینیه(فدریکو کیه‌زا) و چیرو ایموبیله(آندره‌آ بلوتی)

ترکیه ترکیه

اورجان چاکر، زکی چلیک، مریح دمیرال، چایلار سویونجو، اومیت مراش، اوکای یوکوشلو(عرفان قهوه‌چی)، اوزان توفان(کان آیهان)، هاکان چالهان‌اوغلو، یوسف یازیچی(چنگیز اوندر)، کنان کارامان(درویش‌اوغلو) و بوراک ایلماز

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال ایتالیا ترکیه ایتالیا ترکیه روبرتو مانچینی فوتبال یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد