Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ جمعه شب در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۰، تیم ملی فوتبال ایتالیا در ورزشگاه المپیکو شهر رم میزبان ترکیه بود و با گل‌هایی که در نیمه دوم به دست آمد صاحب برتری سه بر صفر شد تا خود را در قواره یک مدعی جدی نشان دهد.

در پایان این دیدار، «لئوناردو اسپیناتزولا» عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع جناح چپ بارها در جریان بازی با نفوذ و ارسال‌های خود، برای بازیکنان تیم ملی ایتالیا ایجاد موقعیت کرد.

گل دوم ایتالیا نیز با حرکت خوب او و ضربه نهایی ایموبیله به دست آمد.

رقابت‌های جام ملت‌های اروپا قرار بود تابستان سال گذشته (۲۰۲۰) برگزار شود که به دلیل گسترش ویروس کرونا، لغو و به امسال موکول شد اما نام مسابقات همان یورو ۲۰۲۰ باقی ماند.

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم و در ۶ گروه برگزار می‌شود و ۱۱ شهر مطرح اروپایی از کشورهای مختلف قاره سبز، میزبانی را برعهده دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایتالیا ترکیه تیم ملی ایتالیا ایتالیا ترکیه تیم ملی ایتالیا یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال

ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت، در جریان بازی با ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد.

به گزارش ایسنا، جردن استیونس ستاره آمریکایی تیم بسکتبال طبیعت تهران، در جریان بازی سوم سری نیمه‌نهایی لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۷۴ - ۶۸ طبیعت همراه شد، دچار مصدومیت شد و لنگ لنگان سالن را ترک کرد.

استیونس که به ادعای کارشناسان بسکتبال ایران، در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می‌رود، در دیدار سوم مقابل ذوب‌آهن نیز دقایقی را روی نیمکت نشست،‌ اما در کوارتر چهارم با تصمیم شاهین‌طبع وارد زمین شد و بار دیگر در پیروزی تیم طبیعت نقش مهمی را ایفا کرد.

او در دیدار امروز (یک‌شنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقابل ذوب‌آهن، با کسب ۲۳ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد. او همچنین ۲ ریباند و ۳ پاس گل را هم به ثبت رساند.

البته طبق اطلاعات کسب شده مصدومیت این ستاره آمریکایی خیلی جدی نیست و به احتمال زیاد، در بازی روز سه‌شنبه این دو تیم که بازی چهارم آن‌ها در سری نیمه‌نهایی است، برای طبیعت به میدان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد