Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@19:52:24 GMT

کامبک رویایی ستاره تیم ملی در دیدار با کامبوج

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۵۲۷

کامبک رویایی ستاره تیم ملی در دیدار با کامبوج

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دقایق ابتدایی بازی برای تیم ملی سخت و پرفشار دنبال شد به این دلیل که کامبوجی ها یازده نفره دفاع می کردند و به دنبال قطع پاس های شاگردان اسکوچیچ بودند. و البته باید به این نکته اشاره کرد در این دقایق طبیعی بود بازی تیم ملی شکل نگیرد به این خاطر که تیم ملی بازی با ترکیب جدیدی را تجربه می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت قفل دروازه ی تیم کامبوج با پنالتی که کاپیتان گرفت و ضربه ای که خودش زد باز شد.

در ادامه کاپیتان علیرضا جهانبخش که به یاد دوران حضور در فوتبال هلند بازی در خط حمله را تجربه می کرد یک پاس توی عمق خوب به مهدی طارمی داد تا ضربه ی این بازیکن تور دروازه ی حریف را به شدت به لرزه در بیاورد. و در نیمه ی دوم و در دقیقه ی ۶۸ بازی اسکوچیچ ترجیح داد به جای علیرضا جهانبخش کاوه رضایی وارد زمین شود که این تعویض موثر واقع شد و کاوه رضایی دو گل دیگر برای تیم ملی به ثمر رساند تا در نهایت تیم ملی برد دو رقمی را تجربه کند.

علیرضا جهانبخش در فصلی که گذشت خیلی با چراغ سبز کادر فنی برایتون برای حضور در ترکیب ثابت این تیم مواجه شد و حالا بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی و نمایش خوب در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ می تواند یک اتفاق خوب برای او باشد. به خصوص که حضور دوباره ی او در ترکیب تیم ملی می تواند نگاه ها را نسبت به علیرضا در فوتبال اروپا تغییر دهد. حتی اگر علیرضا بخواهد در فصل آینده در تیمی غیر از برایتون بازی کند.

اسکوچیچ خرسند از حضور چنین بازیکنانی در اردوی تیم ملی حالا به دنبال نقشه راه برای شکست عراق است و اینکه با خاطره ای خوش بازی های تیم ملی را در منامه تمام کند. این هم با تلاش بازیکنانی چون علیرضا جهانبخش کاملا در دسترس است. بازیکنی که امشب به لطف نمایشی که در برابر کامبوج داشت از سایت های آنالیز نمره ۱۰ گرفت. ۱۰ از ۱۰ که همان نمره ی بیست است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی کامبوج علیرضا جهانبخش اخبار تیم ملی تیم ملی علیرضا جهانبخش کامبوج علیرضا جهانبخش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

به گزارش ورزش ‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم