Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@23:15:46 GMT

پرسپولیس صاحب یک سلطان جدید شد!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۵۸۳

پرسپولیس صاحب یک سلطان جدید شد!

خبرورزشی – بازی سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر) و تراکتور تبریز (قهرمان جام حذفی) روز ۳۰ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

مراسم قرعه کشی برای تعیین میزبانی سوپرجام فصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ با حضور محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر مسابقات، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس و اسماعیل گودرزی معاون حقوقی باشگاه تراکتور تبریز در سازمان لیگ برگزار شد و بر اساس قرعه قرار شد که این مسابقه در روز یکشنبه ۳۰ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی بود که پیش از قرعه کشی باشگاه پرسپولیس بیانیه ای در اعتراض به تاریخ بازی سوپرجام منتشر کرده بود. در آن بیانیه آمده بود؛

” انتشار برنامه جدید سازمان لیگ، سوالات فراوانی را در ذهن اهالی فوتبال به وجود آورده و در این میان، باشگاه پرسپولیس نیز اعتراض نسبت به برنامه اعلامی را حق واقعی خود می‌داند.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس طبق وظیفه ذاتی خود، حامی فوتبال کشورمان بوده و مثل همیشه، خود را همراه، همگام و پشتیبان تیم ملی می‌داند و بیشترین بازیکن و ستاره را در اوج آمادگی، تقدیم تیم‌ملی کرده اما به نظر می‌رسد برنامه ادامه مسابقات داخلی، به ضرر سرخ‌ترین تیم آسیاست.

پرسپولیس با شش بازیکن ملی‌پوش و همچنین کریم باقری مربی تیم، باید روز ۳۰ خرداد در سوپرجام به میدان برود اما برنامه به گونه‌ای تنظیم شده که تیم‌های دیگر با وجود ملی‌پوشان کمتر، می‌توانند استراحت بیشتر و زمان بهتر برای ریکاوری داشته باشند. این موضوع به سوالی بزرگ برای خانواده پرسپولیس تبدیل شده و امیدواریم مسئولان سازمان لیگ در این خصوص پاسخگو باشند.

آن‌ها باید به اهالی فوتبال توضیح بدهند که چرا پرسپولیس غیر از سوپرجام، در باقی هفته‌ها نیز مجبور است قبل از سپاهان بازی کند و از سوی دیگر، با چه دلیلی بازی عقب‌افتاده استقلال که تنها یک ملی‌پوش داشت، در زمان برگزاری رقابت‌های عقب‌افتاده چند باشگاه دیگر انجام نشد؟ آیا قرار است شرایط ویژه‌ای برای برخی تیم‌ها را شاهد باشیم یا این برنامه‌ریزی فقط یک اشتباه محاسباتی و البته تکراری از سوی سازمان لیگ بود؟

باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقات اخیر، به خصوص برنامه‌ریزی سازمان لیگ معترض است. امیدواریم این موضوع به سرعت مورد بررسی قرار گرفته و از راه‌های قانونی و براساس انصاف و عدالت، تغییر کند تا ذهنیت افزایش فشار بر روی پرسپولیس در جهت سود بردن سایر رقبا را از بین ببرد.”

اما خوش شانسی افشین پیروانی در قرعه کشی و میزبان شدن در سوپرجام خیال یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها را راحت کرد.

بازی در استادیوم آزادی از هرجهت به سود تیم پرسپولیس است که ملی پوشان خسته خودش را پس از سفر از بحرین به تهران، با پرواز به تبریز نمی برد آن هم درحالی که چند روز دیگر باید به رفسنجان برود.

به همین خاطر مربیان و بازیکنان پرسپولیس لقب جدیدی به افشین پیروانی سرپرست این تیم داده و او را در تمرینات سرخپوشان با لقب “سلطان قرعه کشی” صدا می زنند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس افشین پیروانی افشین پیروانی پرسپولیس خبر ویژه باشگاه پرسپولیس سازمان لیگ قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین

تیم ملی هندبال جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کویت و چین همگروه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، عصر امروز ساعت 16 به وقت محلی مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

13 تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در 3 گروه 3 تیمی و یک گروه 4 تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران- چین

گروه C: اردن- هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2025 در لهستان قرار است 26 تیر تا 6 مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.

لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابتها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور