Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی ایتالیا، آتزوری را به‌صورت ویژه‌ای ستود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لئوناردو اسپیناتزولا پس از پایان دیدار تیم‌های ملی ترکیه و ایتالیا، به‌ عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. بهترین بازیکن دیدار افتتاحیه یورو 2020 در مورد این بازی اظهار داشت: احساسات برای من هنگامی که در اتوبوس در راه ورزشگاه بودیم و مردم را در خیابان دیدیم، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور مردم واقعاً به ما هیجان داد. ما نمایشی عالی ارائه کردیم، صبور بودیم و توپ را به‌خوبی به یکدیگر پاس دادیم.

« من پسرم را در میان تماشاگران دیدم که لحظه‌ای بسیار عاطفی بود.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: من شخصیتی آرام هستم. می‌دانم باید چه کاری انجام دهم و چه توانی دارم. به همین خاطر به خوبی قبل از بازی‌ها می‌خوابم. مربی همیشه به من می‌گوید حریف را از جلو پرس کنم اما این موضوع خسته‌کننده است و گاهی می‌خواهم نفس بکشم.

مانچینی: خوشحالم که در شروع راه شب حیرت‌‌انگیزی ساختیم

بازیکن تیم ملی ایتالیا با تمجید از آتزوری بیان کرد: ما ترکیبی از بازیکنان با کیفیتی باورنکردنی در ترکیب داریم،‌ بازیکنانی فوق‌العاده در همه پُست‌ها. همه بازیکنان توان خاصی از خود نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا یورو 2020 تیم ملی فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر

۶ بازیکن بر سر کسب عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل لیگ برتر رقابت می‌کنند

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل لیگ برتر را به شرح زیر معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها برونو فرناندز: ۶ گل و ۱ پاس گل در 5 بازی یوشکو گواردیول: ۲ گل و ۱ پاس گل در ۵ بازی کای هاورتس: 4 گل و ۳ پاس گل در ۶ بازی ژان فیلیپ ماتتا (کریستال پالاس): 5 گل در ۶ بازی کول پالمر: ۷ گل و ۱ پاس گل در ۴ بازی جوردن پیکفورد: ۴ کلین شیت و ۲۳ سیو در ۶ بازی اسامی نامزدها

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • فراتر از یک وینگ‌‌ بک همچون الخاندرو گریمالدو در بایرلورکوزن
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود