Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@08:35:26 GMT

دوچرخه کوهستانی چند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۵۷۶۰

دوچرخه کوهستانی چند؟

دوچرخه کوهستان، دوچرخه‌ای مخصوص راه‌های بیرون شهری و جاده‌های خاکی و ناهموار است.

خبرگزاری میزان _ اقتصاد آنلاین نوشت: آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت روز انواع دوچرخه کوهستان در سایت‌های فروش اینترنتی است.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید‌ترین دوچرخه‌های موجود در بازار

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: دوچرخه قیمت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان

بهروز مرادپور با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از غروب امروز دوشنبه، اظهار داشت: در این راستا بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر اصابت صاعقه برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا روز شنبه هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت، گفت: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و… در استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بر لزوم احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم تأکید کرد و گفت: پتانسیل بارشی این سامانه بارشی در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و جمعه نمود بیشتری خواهد داشت که وقوع اغلب مخاطرات در محدوده هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو (فیلم)
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم