Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فخری در گفتگو با خبرنگار مهر، مهمترین و اصلی ترین کار در آستانه انتخابات را سازماندهی نیروهای عضو شعبه، آموزش کاربران، نمایندگان و فرمانداران خواند و گفت: سمنان تنها شهر استان است که انتخابات شوراهای اسلامی شهر در آن به صورت تمام مکانیزه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹ دوره آموزشی یک و نیم ساعته برای اعضای شعب انتخابات برگزار شده است، تصریح کرد: ۲۴ دوره آموزشی در هشت گروه و در هر گروه چهار ساعت برای نمایندگان فرماندار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه ۱۷۷ نماینده فرماندار در حال آموزش هستند که ذخیره در نظر گرفته شده است، افزود: ۱۷ دوره آموزشی برای ۱۸۰ کاربر توسط کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان برگزار شده چرا که بحث آموزش با کیفیت برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در حال انجام است.

فخری از حضور ۱۵۵ رابط بهداشتی خبرداد و تصریح کرد: برای تهیه دستکش نیاز است تا تعداد بیشتری برای شهر سمنان به منظور برگزاری انتخابات شورای شهر تأمین شود.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ استند و ۶۰ بیلبورد در صورت درخواست کاندیداها پیش بینی شده تا مورد استفاده قرار گیرد، افزود: از ۱۶ خرداد توسط شهرداری، فضایی مناسب برای تبلیغات فراهم و در اختیار کاندیداها قرار خواهد گرفت و تلاش داریم تا رضایتمندی مردم و عوامل اجرای ستاد انتخابات استان را با اقدامات مناسب محقق کنیم.

فرماندار سمنان خاطر نشان کرد: هفت جلسه ستاد شهرستان و دو جلسه برای آسیب شناسی و بیان نقاط قوت دوره‌های قبل برگزار شده که تمام فرآیندها مورد واکاوی و بازبینی قرار گرفته است.

فخری از یک برنامه تلویزیونی با همکاری صدا و سیما در سه شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: در رابطه با رأی گیری الکترونیکی توضیحات کامل به مردم استان داده خواهد شد و اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات با پشتیبانی، سازماندهی و برنامه ریزی در حال انجام است.

کد خبر 5231981

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات شوراي شهر نادر فخری فرمانداری سمنان انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری ایلام عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود

آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت که هیئت مرکزی نظارت، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان انتخابات خبرگان، از آنها برای شرکت در افتتاحیه دعوت می‏ کند. رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت که مراسم افتتاحیه در "ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی" برگزار می‌شود. ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پس از انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، نمایندگان خود را شناخت. بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، دوره نمایندگی خبرگان رهبری ۸ ساله است و ۸۸ نماینده دارد. قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، خبرگان منتخب مردم، وظیفه تعیین رهبر و همچنین بررسی و مشورت درباره شرایط رهبر را برعهده دارند.  ساختار مجلس خبرگان رهبری از هیئت رئیسه و ۷ کمیسیون از جمله "کمیسیون بررسی راه‏‌های پاسداری و حراست از ولایت فقیه‏، کمیسیون تحقیق و کمیسیون اقتصادی" تشکیل شده است.  رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین گفت که پیام رهبر انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری خوانده خواهد شد.  آیت الله مدرسی یزدی افزود: در جلسه افتتاحیه اول خرداد، هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه سنی ۴ نفر هستند که یک رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی دارد و سپس هیئت رئیسه دائم تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه دائم مجلس خبرگان رهبری، ۷ نفر است و یک رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز دارد.

دیگر خبرها

  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود