Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو جمعه شب در جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان مشگین شهر گفت: اختصاص این اعتبار در سفر پنجشنبه رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان مصوب شد و  ۳۰۰میلیارد ریال آن برای اصلاح مسیر  آبرسانی به شهر مشگین شهر و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز جهت  آبرسانی به روستاهای نقدی، ارباب کندی و کارخانه کامیون سازی هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۴۰میلیارد  ریال نیز با مشارکت کارخانه حدید مبتکران برای اجرای طرح آبرسانی به این کارخانه هزینه خواهد شد. 

وی گفت: در همین راستا، عملیات اجرایی، بهسازی چشمه و حفر یک حلقه چاه جدید در کنار چاه قبلی پایین دست سد سبلان شروع شده و منبع بتنی ۵۰۰ متر مکعب برای این روستا جانمایی و در چند ماه آینده لوله گذاری شده و در سریعترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

در این جلسه  اعضای  شورای روستاهای نقدی و ارباب کندی تعهد کردند با نصب کنتور و رعایت الگوی مصرف با شرکت آب و فاضلاب همکاری کنند.

 شرکت آب و فاضلاب استان نیز تعهد کرد از محل اعتبارات داخلی نسبت به بهسازی خطوط آب روستا اقدام کنند. 

استاندار اردبیل در پایان از حمایت و همکاری دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و شایقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشکر کرد.

برچسب‌ها استان اردبیل آب و فاضلاب اعتبار اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل آب و فاضلاب اعتبار استان اردبیل آب و فاضلاب اعتبار اکبر بهنام جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد