Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق پیروزی برابر هنگ کنگ را سخت توصیف کرد و به پیروزی قاطع ایران برابر این تیم هم واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال عراق در دیدار برابر هنگ کنگ توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

سرچکو کاتانچ سرمربی عراق در نشست خبری بعد از بازی گفت:امشب توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و به هدف خود دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی بود اما مهم کسب سه امتیاز بود. بازی کردن برابر تیمی که با 10 بازیکن در یک فضای 60 متری دفاع می کند ماموریت بسیار سختی است. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: من بازی های بسیاری را دیده ام که در آن تیم های بزرگ برابر تیم های ضعیف تری که فقط به دفاع می پردازند به مشکل خورده اند.فوتبال بازی سختی است. بدون شکل می توانیم بهتر از این هم بشویم. بله ایران با نتیجه سه بر یک هنگ کنگ را شکست داد اما آنها هم فرصت های زیادی خلق نکردند و روی بعضی از اتفاقات فوتبالی و حالت های معین به گل رسیدند.

کاتانچ در پایان گفت: خوشبختانه در هر دو بازی خود در دور برگشت به پیروزی دست پیدا کرده ایم. به صراحت بگویم که شرایط به خوبی پیش نمی رود. مشکلات زیادی وجود دارد. ما باید سه بازی در این زمین نامناسب انجام دهیم و 10 روز در اتاق های خود حبس باشیم. من بازیکنان را نمی بینم و حتی نمی دانم چه می خورند و فقط آنها را در تمرین می بینم. شرایط سخت است. به صراحت بگویم سخت ترین دوران مربیگری خود را تجربه می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت