Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی رمضانی به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم والیبال نشسته کشور دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در حالی اردوی آمادگی خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های پارا المپیک توکیو آغاز کرده که در این اردو مرتضی رمضانی ورزشکار خوب استان هم حضور دارد.

رمضانی که از ابتدای اردوهای تیم والیبال نشسته کشورمان برای حضوری قدرتمند در راه مسابقات والیبال نشسته پارا المپیک توکیو حضور داشته ، با تشخیص کادر فنی در این اردو هم حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدون شک اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ، رمضانی با توجه به توانایی هایی که دارد ، به همراه سایر ملی پوشان در ترکیب نهایی تیم ملی قرار می گیرد و یکی از مسافران مسابقات پارا المپیک خواهد بود.

اردو آمادگی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک توکیو تا بیست و هفتم خرداد ماه به میزبانی بابلسر آغاز می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی