Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:02:49 GMT

بازارچه‌های محلی پلی برای اتصال محصولات به بازار

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۳۴۷

بازارچه‌های محلی پلی برای اتصال محصولات به بازار

ایسنا/زنجان مشاور سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اختصاص بازارچه‌های محلی موقت در مناطق پرتردد سبب جذب مشتریان برای تولیدات می‌شود.

محمد قربانلو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اظهار کرد: در زمینه‌های مختلف صنایع‌دستی می‌توان به حوزه مشاغل خانگی ورود پیدا کرد اما در وهله نخست باید برنامه‌ریزی مناسبی برای بازاریابی و فروش آن‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد بازارهای فروش محصولات صنایع‌دستی، افزود: اختصاص بازارچه‌های محلی موقت در مناطق مناسب و پرتردد شهر برای عرضه تولیدات خانگی و شناخته شدن برای عموم و در نتیجه استقبال بهتر مردم از این محصولات، از جمله عوامل تاثیرگذار در زمینه توسعه این کسب و کارها به شمار می‌رود.

این مسئول ادامه داد: تبلیغات ضعیف محلی و ملی، نبود خوشه کسب و کار، نبود قابلیت اتصال به بازار و نبود فروش اینترنتی و آنلاین، نبود بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های مختص مشاغل خانگی و نداشتن مهارت‌های لازم برای بازاریابی فروش و نیز حمایت نشدن بیشتر و بهتر ارگان‌هایی مانند شهرداری‌ها و ...،  از عمده نقاط ضعف متقاضیان راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی است.

مشاور سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: جهاددانشگاهی با توجه به ماهیت ارتباطی بالایی که دارد، به عنوان تسهیل‌گر و مجری طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، گزینه مناسبی برای اجرای این طرح است. بر اساس پیش‌بینی‌ها جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه‌ای، واسطه‌ای و تسهیل‌گر مکلف به شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار با بهره‌مندی از شبکه‌های افقی و عمودی است.

قربانلو با اشاره به رسته‌های پیش‌بینی‌ شده برای زنجان و لزوم مشارکت اقتصادی زنان در جامعه، خاطرنشان کرد: همه رشته‌ها را زنان هم می‌توانند انجام دهند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و با توجه به اینکه صنایع‌دستی بخش عمده‌ای از رسته‌ها را تشکیل می‌دهد، شرایط مناسب و بهتری برای این قشر فراهم کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی مشاغل خانگی بازارچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان امور مالیاتی، رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.

محمدهادی سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی کشور در حساب ایکس خود، تصویر نامه اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم را منتشر کرد و نوشت: خبر خوب ۳۸ ام، با پیشنهاد سازمان مالیاتی کشور و موافقت وزیر اقتصاد و دارایی، نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل به دو برابر افزایش یافت؛ بنابراین اصناف و مشاغلی که فروش کالا در دو سال قبل آن‌ها کمتر از ۳۰ میلیارد تومان باشد، ملزم به نگهداری دفاتر و ارایه ترازنامه و صورت سود و زیان نمی‌باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • ۱۶۱۲متقاضی کسب و کارهای خردخانگی به بانکهای استان معرفی شدند
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید