Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و سومین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا در ۲ گروه ۵ و ۶ تیمی از امروز آغاز می‌شود.

میزبانی این دوره از رقابت‌ها را برعهده عربستان است.

در گروه A تیم‌های العربی، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، السالمیه، مُودهَر و النجمه و در گروه B تیم‌های الوحده، صنعت مس کرمان، الدحیل، الکویت، اُلمالیق و قَطّان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز از ساعت ۱۲:۳۰ تیم هندبال صنعت مس کرمان اولین نماینده ایران به مصاف قطان می‌رود. از ساعت ۱۶:۳۰ نیز تیم هندبال شهید شاملی کازرون مقابل تیم مُودهَر به میدان می‌رود.

هدایت تیم هندبال شهید شاملی کازرون را آزادمنجیری و هدایت تیم صنعت مس کرمان را صادقی برعهده دارد.

تیم هندبال شهید شاملی کازرون با ۱۳ بازیکن راهی این مسابقات شده است. مجتبی کرمیان ملی پوش این تیم در روز‌های منتهی به این مسابقات مصدوم شد و شانس حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد.

ترکیب تیم هندبال شهید شاملی کازرون

مجتبی حیدرپور، محمد صفری، محمد ایوبی، مهران رهنما، کاظم جمعه پورزاده، رضا شجاعی، محمدرضا اوره‌ای، بهشاد فاتحی، محمد قاسمی، فرزاد رستمی، علی کوه زاد، علی رحیمی، یونس بدیعی

ترکیب تیم هندبال صنعت مس کرمان

امید سرپوشی، ابوالفضل لطفی، سعید برهانی، امین کاظمی، وحید صادق شاه نشین، افشین صادقی، امیرحسین پسندی پو، حسین رحمتی، مسلم علی زلفی، محمدمهدی بهنام نیا، احسان ابویی، حسین جهانی، جلال کیانی، عارف طایی، یونس آثاری، سلامان بربط، مهدی بیجاری، شهاب صادق زاد

رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا از ۲۲ خرداد ماه آغاز و تا ۳۱ خرداد ماه نیز در شهر جده عربستان برگزار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

فروردین: امیدوارم روزی برسد عدالت در هر رشته ورزشی برقرار شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون هندبال جام باشگاه ها هندبال آسیا تیم هندبال شهید شاملی کازرون جام باشگاه صنعت مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا