Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و گسترش آموزش مدارس در بستر اینترنت، گفت: با مشارکت خیران و منابع کمیته امداد بیش از ۸۰۰ دستگاه تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

بیشتر بخوانید

دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی در خدمت ستاد انتخابات

الهی راد بابیان اینکه حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز نیازمند استان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی هستند، افزود: برای این تبلت‌ها بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تأکید بر ارتقای شاخص‌های آموزشی برای مقابله با فقر، گفت: تهیه تجهیزات الکترونیکی آموزشی از ترک تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد جلوگیری می‌کند.

او  با اشاره به نیازسنجی صورت گرفته از دانش آموزان نیازمند گفت: حدود دو هزار دانش‌آموز محروم تحت حمایت این نهاد نیازمند گوشی هوشمند بودند که ۸۰۰ مورد آن تهیه و بین آنان توزیع شد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری رای اولی دانش آموزان تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری  کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین 7 تا 18ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود. روشن در ادامه افزود: بر اساس ماموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه 1398 به کمیته امداد محول کردند ، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست. وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است. روشن در ادامه افزود ، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت  و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال برای 2000 نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز 3500 نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال