Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم رییس‌جمهوری فسادستیز می‌خواهند، پارسال ۹۲ درصد سهمیه اشتغال کاشان محقق شد، ۲ اثر میراث فرهنگی کاشان در فهرست آثار ملی کشور ثبت شد، اجرای طرح آبخیزداری روستای نیسیان اردستان آغاز شد، ۳۸۰۰ رشته قنات در کشور متاثر از فعالیت‌های آبخیزداری است، ۳۱ هزار و ۴۸۵ نفر در اردستان واجد شرایط رای دادن هستند، برداشت گیلاس از باغ‌های نطنز آغاز شد، مصرف برق در آران و بیدگل ۸۰ درصد افزایش یافت، هزار و ۱۷۱ هکتار اراضی ملی اصفهان رفع تصرف شد و نامزدهای رییس جمهوری عملکرد نظام را زیر سوال بردند نیز از جمله مهمترین اخبار هفته گذشته در شهرستان‌های شمالی اصفهان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس: مردم رییس‌جمهوری فسادستیز می‌خواهند

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور نیازمند تحولی بزرگ با انتخاب دولت انقلابی، مردمی، فسادستیز و عمل‌گرا است و مردم رییس جمهوری با چنین ویژگی‌هایی می‌خواهند.

سیدجواد ساداتی‌نژاد در یک همایش انتخاباتی در کاشان با تاکید بر اینکه انتخابات به تغییر و تحولی بزرگ، انقلابی و مردمی با تغییر ریل‌گذاری و رویکرد نیاز دارد افزود: ۱۴۰۰، سال سرنوشت‌سازی برای کشورمان به‌دلیل یک انتخاب بزرگ در تعیین دولت و ریاست جمهوری است.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط سخت سپری شده در سال‌های گذشته و اهمیت انتخابات پیش رو ادامه داد: باید به افراد ناراضی که قصد شرکت در انتخابات ندارند بگوییم برای تغییر اوضاع و درست شدن آن با انتخاب صحیح در انتخابات شرکت کنید.

به گفته وی، افتخار مردم این کشور در گرفتن تصمیم‌ برای انتخاب رییس‌جمهوری و تمامی مسوولیت‌ها از سوی خود آنان است، از این رو اگر خطایی هم صورت می‌گیرد در انتخاب‌های ما است.

پارسال ۹۲ درصد سهمیه اشتغال کاشان محقق شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان با اشاره اینکه سالانه به طور متوسط پنج تا ۶ هزار نفر در این خطه شاغل می‌شوند، گفت: ۹۲ درصد سهمیه اشتغال شهرستان در سال ۱۳۹۹ محقق شده است.

مسعود خاندایی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: سهمیه اشتغال کاشان در سال گذشته چهار هزار و ۶۹۷ نفر تعیین شده بود که اشتغال چهار هزار و ۳۱۵ نفر آن محقق شد.

وی ادامه داد: اشتغال بیش از ۹۰ درصدی برای ۲ سال در این شهرستان محقق شد، به‌ طوری که اشتغال شهرستان در سال ۹۸ به ۱۱۰ درصد رسید.

معاون فرمانداری ویژه کاشان با یادآوری اینکه سامانه رصد اشتغال کشور از بهمن ۹۸ تاکنون شرایط و فضایی برای نیروی کار ایجاد کرده است، اظهار داشت: نیاز بازار کار کاشان در شرایط کنونی افزون بر ۸۰۰ نفر است که به دلیل نبود نیروی کار مقطع دیپلم محقق نشده است.

نیمی از سالمندان آران و بیدگل واکسن کرونا زدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: نزدیک به ۵۰ درصد سالمندان این شهرستان از آغاز طرح ملی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون واکسن زدند.

اعظم باقری افزود: پنج هزار و ۲۳۰ نفر در این شهرستان از آغاز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون واکسن دریافت کردند که از این تعداد، چهار هزار و ۹۸ نفر را سالمندان بالای ۶۰ سال و بقیه را کارکنان بهداشتی و درمانی، بیماران خاص، پاکبانان، بنیاد شهید و معلولان ذهنی تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: اکنون میانگین تزریق واکسن به ‌سالمندان بالای ۸۰ سال در آران و بیدگل نزدیک ۵۱ درصد، ۷۰ تا ۸۰ سال حدود ۴۱ درصد و ۶۵ تا ۷۰ سال نردیک ۲۰ درصد است که همچنان هم ادامه دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با بیان اینکه درصد واکسیناسیون سالمندان در شهرهای تابعه سفیدشهر، نوش آباد و ابوزیدآباد از مرکز این شهرستان کمتر است، ادامه داد: در مجموع میانگین واکسیناسیون سالمندان آران و بیدگل از میانگین کشوری پایین‌تر و ضروری است در این زمینه اعتمادسازی‌های لازم انجام شود تا شاهد افزایش شمار افراد واکسینه باشیم.

۲ طرح آبخیزداری در کاشان بهره‌برداری شد

۲ طرح آبخیزداری در قالب ایجاد بند خاکی در روستای حسین‌آباد در شهر مشکات از توابع شهرستان کاشان روز سه‌شنبه در آیینی با حضور مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری بهره‌برداری شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کاشان در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: یک بند خاکی با اعتبار سه میلیارد تومانی منابع طبیعی و یک بند دیگر به همت بخش خصوصی و خیر نیکوکار جواد علیزاده با ۲ میلیارد تومان هزینه ساخته شده است.

مهدی شریفی، مهمترین رویکرد منابع طبیعی را تولید آب و اکسیژن و جلوگیری از فرسایش خاک و ایجاد آبخوان دانست و افزود: این ۲ بند خاکی با اثربخشی خود ۳۰۰ هکتار سطح زیر کشت، یک روستا یک رشته قنات، ۱۸ حلقه چاه، سه کیلومتر جاده در اتوبان و ۵۱۰ خانوار را پوشش می‌دهد.

کاداستر اراضی منابع طبیعی تا شهریور تکمیل می‌شود

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: اجرای کامل کاداستر (حدنگاری) اراضی ملی در راستای جلوگیری از زمین‌خواری و مدیریت بهینه بر منابع، بر پایه هدف‌گذاری این سازمان، تا پایان شهریور امسال تکمیل می‌شود.

مسعود منصور در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۲ طرح آبخیزداری در کاشان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از کاداستر اراضی ملی در ۶ ماهه نخست امسال، ۶ ماهه دوم نیز صرف تدقیق، بازنگری و اصلاح عرصه‌های کوچک باقی‌مانده خواهد شد.

وی با تاکید بر فعالیت‌های انجام شده در سال ۹۹ و ۲ ماه ابتدایی امسال در حوزه کاداستر اراضی ملی ادامه داد: کاداستر جنگل‌ها و اراضی ساحلی نیز که برای کشور مهم است به پایان رسید و باقی مانده آن در ۶ ماهه نخست امسال انجام می‌شود.

۲ اثر میراث فرهنگی کاشان در فهرست آثار ملی کشور ثبت شد

معاون مدیرکل و رییس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشان از ثبت ۲ اثر میراث فرهنگی ناملموس این شهرستان شامل آداب سنت نذری ماه محرم سادات دهه دار نشلج(نشلگ) و مهارت سنتی پیوند، تکثیر و برداشت شاتوت برزک در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.

مهران سرمدیان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: مطالعه، مستندنگاری، تدوین و جمع‌بندی پرونده‌های ثبتی ۲ اثر از سوی واحد مردم شناسی اداره میراث فرهنگی کاشان انجام شده که پس از بررسی در شورای ثبت و حرایم استان به اداره کل ثبت آثار و حفظ و احیای میراث معنوی و طبیعی وزارت متبوع ارسال و پس از آن به ترتیب به شماره های ۲۳۵۹ و ۲۳۶۰ در فهرست میراث ناملموس کشور به ثبت رسید.

اجرای طرح آبخیزداری روستای نیسیان اردستان آغاز شد

اجرای طرح آبخیزداری روستای نیسیان اردستان روز سه‌شنبه در آیینی با حضور مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری آغاز شد.

رییس سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری در این آیین با بیان اینکه طرح آبخیزداری روستای نیسیان اردستان تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: قنات‌های این منطقه با اجرای این طرح تقویت می‌شود و در روستاهای بغم و سفیده اردستان نیز عملیات آبخیزداری پس از تکمیل مطالعات اجرایی خواهد شد.

منصور با بیان اینکه حوضه آبخیز نیسیان با مساحتی افزون بر ۱۰۵۱ هکتار مشتمل بر سه زیرحوضه است، افزود: طول آبراهه حوضه اصلی این روستا هفت کیلومتر است و برای اجرای این طرح ۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح ۱۱ مزرعه، ۲ روستا، ۱۱ رشته قنات و سطح زیر کشت ۳۰۰هکتار از اثرات این طرح برخوردار خواهند شد.

۳۸۰۰ رشته قنات در کشور متاثر از فعالیت‌های آبخیزداری است

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها و مراتع گفت: افزون بر سه هزار و ۸۰۰ رشته قنات کشور در برهه کنونی متاثر از فعالیت‌های آبخیزداری است.

مسعود منصور سه‌شنبه در حاشیه آغاز اجرای عملیات طرح‌آبخیزداری در نیسیان اردستان افزود: از مجموع ۱۲۰ میلیون هکتار عرصه نیازمند اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور تاکنوت ۳۱ میلیون عرصه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح های آبخیزداری می توان هزار مترمکعب آب را در هر هکتار به سفره‌های آب زیرزمینی نفوذ داد، ادامه داد:‌ کنترل رسوب، جلوگیری از فرسایش خاک، کاهش خطرهای سیل، تقویت سفره های آب زیرزمینی و احیای قنوات از ثمرات اجرای طرح‌های آبخیزداری است.

منصور با بیان اینکه در سطح کشور در بیش از ۶۰۷ حوضه آبخیز عملیات عمرانی در دست اقدام است، گفت: در مجموع سالیانه در یک تا میلیون هکتار عرصه عملیات آبخیزداری انجام می‌شود.

نماینده مجلس: امید دشمن به انفعال مردم در انتخابات است

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امید دشمن به انفعال مردم در انتخابات است، گفت: مردم با حضور در میدان انتخابات و دیپلماسی مشارکت حداکثری به نامزد اصلح با شاخص‌های رهبری، دارای گفتمان و سیرت انقلابی رای دهند.

محمد رشیدی در یک همایش انتخاباتی با بیان اینکه جهان در نیم قرن گذشته بعد از وقوع جنگ جهانی دوم به رهبری آمریکا و شوروی سابق به ۲ قطب غرب و شرق و گسترش استعمار آنها تقسیم شده بود، افزود: در این زمان گفتمان انقلابی برخاسته از قرآن، عترت و از دل ایران اسلامی به رهبری امام راحل ایجاد شد.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان انقلابی امام (ره) مستقل از قدرت‌های مادی و متصل به خدا، برخاسته از قرآن، متکی به مردم و بدون وابستگی به هیچ قدرتی ایجاد شد گفت: این گفتمان، استقلال را به‌عنوان نخستین کلمه‌ در شعار انقلابی خود بیان کرد.

فرماندار: ۳۱ هزار و ۴۸۵ نفر در اردستان واجد شرایط رای دادن هستند

فرماندار اردستان گفت: ۳۱ هزار و ۴۵۸ نفر از جمعیت ۴۲ هزار و ۱۰۵ نفری این شهرستان واجد شرایط شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات رییس‌ جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هستند.

حمیدرضا تاملی  در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع واجدان شرایط رای‌دادن در اردستان، ۱۵ هزار و ۸۰۸ نفر مرد و ۱۵ هزار و ۶۵۰ نفر زن هستند.

وی شمار رای اولی‌های اردستان را در برهه کنونی ۶۵۵ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد ۳۳۹ نفر مرد و ۳۱۶ نفر زن هستند.

برداشت گیلاس از باغ‌های نطنز آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی نطنز از آغاز برداشت گیلاس در سطح ۶۰ هکتار از باغ‌های این شهرستان خبر داد.

سیف‌الله فرجی افزود: سطح باغ‌های گیلاس در نطنز ۷۰ هکتار است که ۶۰ هکتار آن بارور بوده و با توجه به برداشت ۱۲ تا ۱۵ تن از این محصول در هر هکتار پیش‌بینی می‌شود امسال افزون بر ۷۰۰ تن محصول گیلاس باکیفیت تولید و روانه بازار شود.

وی خاطر نشان کرد: کار برداشت محصول گیلاس در نطنز تا نیمه تیر ماه ادامه دارد. 

مدیر جهاد کشاورزی نطنز اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود هفت هزار نفر روز، به طور فصلی در زمان برداشت گیلاس در  این شهرستان مشغول به‌ کار شوند. 

مصرف برق در آران و بیدگل ۸۰ درصد افزایش یافت 

رییس اداره توزیع برق آران و بیدگل با اشاره به اوج مصرف برق با شروع فصل گرما در این شهرستان گفت: مصرف برق در این شرایط نزدیک ۸۰ درصد افزایش یافته است.

حمیدرضا رجبی افزود: با شروع فصل گرما مصرف برق در شهرستان به ۹۰ مگاوات ساعت رسید در حالی که مقدار مصرف برق در زمستان ۵۰ مگاوات ساعت بوده است.

وی به گرما و استفاده از وسایل سرمایشی به عنوان علت افزایش مصرف برق در آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: سال ۱۳۹۸ اوج بار تابستانه ۸۳ مگاوات بود که این پیک بار در تابستان ۹۹ به ۹۰ مگاوات رسید که رشدی هشت درصدی را تجربه کرد.

رجبی تعداد مشترکان برق آران و بیدگل را ۵۱ هزار و ۹۰۰ مشترک برشمرد و اظهار داشت: ۸۰ درصد مشترکان را خانگی و تجاری و ۲۵ درصد حجم مصرف شهرستان را تشکیل می‌دهند.

هزار و ۱۷۱ هکتار اراضی ملی اصفهان رفع تصرف شد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۲۴۱ فقره پرونده تصرف اراضی ملی به مساحت یکهزار و ۱۷۱ هکتار سال ۱۳۹۹ در این استان رفع تصرف شد.

محمدعلی کاظمی افزود: ۶۱۰ فقره پرونده تخریب و تصرف با مساحت چهار هزار هکتار در سال گذشته تشکیل شد که پس از اجرای احکام قضایی و خلع ید ۲۴۱ فقره پرونده به مساحت یکهزار و ۱۷۱ هکتار رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه این تصرف‌ها به‌طور عمده در مکان‌های باارزش‌تر و اطراف شهرها صورت گرفته بود، ادامه داد: طبق رای قضایی در هماهنگی با دادستان، اجرای احکام و نیروی انتظامی این تصرف‌ها به منابع طبیعی بازگردانده شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان با بیان اینکه از ابتدای امسال نیز ۶۹ فقره پرونده تصرفی به مساحت ۲۲۶ هکتار تشکیل شده است، اظهار داشت: ۳۴ مورد از این تعداد پرونده اراضی تصرفی به مساحت ۲۶۴ هکتار رفع تصرف یا خلع ید شد.

امام جمعه کاشان: نامزدهای رییس جمهوری عملکرد نظام را زیر سوال بردند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: نامزدهای رییس جمهوری در مناظره‌ها با نادیده گرفتن شایستگی‌ها، عملکرد مثبت و ارزنده ۴۲ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران را به دلیل دلگیری از کارکرد برخی دولتمردان در دوران اجرایی زیر سوال بردند.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلی بقیة‌الله‌الاعظم این شهرستان با تبریک آغاز دهه کرامت، ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) همچنین تبریک و دست‌مریزاد به تیم ورزشی ایران در کسب موفقیت بین‌المللی به‌ویژه در مقابل آمریکا افزود: از این جمعه تا جمعه آینده یک هفته فرصت برای آمادگی شرکت در آزمون بزرگ رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌عنوان واجب شرعی و عینی برای تمامی واجدان شرایط رای است.

وی با تاکید بر حضور قطعی هر فرد در انتخابات که شکوه، عظمت و عزت ملی جمهوری اسلامی ایران را دوست دارد، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند حتی افرادی که نظام را قبول ندارند برای حفظ اعتبار و اقتدار کشور در انتخابات شرکت کنند.

آیت‌الله سلیمانی با نقد این موضوع که نامزدهای رییس جمهوری در مناظره‌ها به‌طور عمده به سمت گفتن معایب رفتند و موردی از ویژگی‌های مثبت نظام در ۴۲ سال عمر انقلاب اشاره نکردند، ادامه داد: این مورد عیب، ضعف و نقص حاکم بر بستر مناظره‌ها بود، با وجود آنکه رهبر معظم انقلاب  فرموده بودند «سعی کنید در مناظرات نقاط مثبت و قوت نظام را انکار نکنید و زیر پانگذارید، شایستگی‌های نظام را بازگو کنید و عملکرد نظام را نادیده نگیرید.»

آیین سنتی پشم‌چینی گوسفندان در جوشقان قالی کاشان برگزار شد

آیین سنتی پشم‌چینی گوسفندان روز جمعه با حضور رحمت‌الله فیروزی‌پور نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان در روستای راونج از توابع شهر جوشقان قالی کاشان برگزار شد.

این آیین نیمه دوم خرداد هر سال در جوشقان قالی برگزار می‌شود و عشایر و دامداران این منطقه به شست‌وشو و پشم چینی گوسفندان می‌پردازند.

آیین پشم‌چینی در راستای احیا و گسترش فرهنگ همیاری و همکاری زنان و مردان منطقه با پیشینه‌ای بیش از چند قرن برگزار می‌شود.

نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شمال استان اصفهان از سال ۶۹ مسوولیت پوشش رویدادهای خبری شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز را با مرکزیت کاشان برعهده دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان واقع شده است.

شهرستان اردستان نیز با بیش از ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان و شهرستان نطنز با ۴۷ هزار نفر جمعیت در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها نطنز سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور اردستان میراث فرهنگی کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نطنز سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور اردستان نطنز سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور اردستان میراث فرهنگی کاشان آران وبیدگل منابع طبیعی و آبخیزداری نامزدهای رییس جمهوری میراث فرهنگی کاشان مراتع و آبخیزداری مجلس شورای اسلامی طرح آبخیزداری هزار و ۱۷۱ هکتار آران و بیدگل سهمیه اشتغال برداشت گیلاس مسعود منصور فقره پرونده بهره برداری رفع تصرف شد مصرف برق سه شنبه اراضی ملی رشته قنات چهار هزار شرایط رای هزار نفر پشم چینی آغاز شد ۸۰ درصد محقق شد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان از آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد در کاشان توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدعلی اکبر جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی هیئات مذهبی شهرستان کاشان، اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه هیئات مذهبی شهرستان کاشان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حضور فعالی دارند، افزود: هیئات مذهبی شهرستان کاشان از ابتدای سال تاکنون شش زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با بیان اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط هیئات مذهبی این شهرستان به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، ابراز داشت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در امورات فرهنگی نیز فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش رو و با آغاز ماه محرم و صفر فعالیت هیئات مذهبی شهرستان کاشان دوچندان می‌شود، گفت: کاشان بیش از یک هزار هیئت رسمی و غیررسمی دارد که در زمان‌هایی مختلف اقدامات فرهنگی مذهبی انجام می‌دهند.

جلال‌زاده با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در سایر اقدامات نظیر بسته‌های حمایتی، امدادرسانی در ایام کرونا و کمک به بخش درمان تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند، تصریح کرد: هیئات مذهبی شهرستان کاشان همواره در کنار مردم بوده و در حمایت از نیازمندان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • ذخیره ۳۰ میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی و ملاتی استان
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان