Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان یزد با بیان این که سایت حامی تولید توسط دستگاه قضایی راه‌اندازی شده تصریح کرد: درخواست‌ها را به صورت سیستمی بررسی می‌کنیم البته مراجعه کنندگان جلسات مکرری داشته‌اند و در عین حال نیز قاضی مستقری در شهرک صنعتی وجود دارد. خبرگزاری میزان - محمدرضا حدادزاده، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد بیان داشت: برای بهبود شرایط، شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها مؤثر است لذا همه گروه‌ها با امید به آینده در انتخابات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حدادزاده با اشاره به نقش و جایگاه شورا‌های شهر تصریح کرد: مردم نباید انتخابات شورا‌ها را دست کم بگیرند چرا که شکل گیری شورای قوی نقش بسیار مهمی در آبادانی و پیشرفت شهر خواهد داشت.
وی در خصوص حمایت از فعالیت‌های سیاسی گفت: سربازی نظام را افتخار خود می‌دانیم و هر کجا نیاز باشد جهت حفظ امنیت شهر و کشور ورود می‌کنیم، اما در عین حال از فعالیت‌های مشروع سیاسی با گرایش‌های مختلف نیز حمایت می‌کنم و تنگ نظری را نمی‌پسندیم.   حدادزاده با بیان این که سایت حامی تولید توسط دستگاه قضایی راه اندازی شده تصریح کرد: درخواست‌ها را به صورت سیستمی بررسی می‌کنیم البته مراجعه کنندگان جلسات مکرری داشته‌اند و در عین حال نیز قاضی مستقری در شهرک صنعتی وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: البته برخی از مسائل هم در حدود استانی نیست و بعضا بانک‌ها نیز در این زمینه مشکل دارند و برخی ساز و کار‌هایی دارای مسیر خاص و در حدود فراتر از استان دارد.

دادستان یزد در خصوص حوزه اتباع و مشکلات ناشی از حضور این افراد به صورت غیرمجاز تصریح کرد: طرح‌های پلیسی و قضایی مشخصی در استان در حال اجراست که البته حجم ورودی افراد دستگیر شده نیز دراین مسئله زیاد است.
ادستان یزد در خصوص مجازات‌های جایگزین حبس برای افراد بی‌سابقه و موارد دیگر تصریح کرد: جا افتادن و فرهنگسازی این مقوله در جامعه زمانبر است و تغییر ذائقه مردم نیز در این باره به زمان نیاز دارد.
وی افزود: البته معاونت پیشگیری هم کار‌های خوبی را در خصوص آگاه سازی عمومی با استفاده از ابزار رسانه انجام می‌دهد، اما آموزش و پرورش هم یکی از رویکرد‌های اصلی ما در این زمینه است.   وی با بیان این که آموزش و پرورش رویکرد آموزش محور را پیش گرفته و در بحث پرورش و مهارت افزایی کمتر اقدام کرده است، گفت: در پیگیری این مقوله به طور جدی درخواست دارم چرا که بعضا اتفاقات بسیار بدی برای دانش اموزان دختر و پسر رخ میدهد که خانواده‌ها در این زمینه نااگاه‌تر بوده و راهکاری در مقابل این آسیب اجتماعی ندارند و نهادی نیز متولی پیگیری این مشکل نیست.   بیشتر بخوانید: فضای مجازی به منظور پیشگیری از تخلفات انتخاباتی رصد می‌شود انتهای پیام/ برچسب ها: دستگاه قضایی فضای مجازی یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگاه قضایی فضای مجازی یزد دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود

ایسنا/فارس در سفر استاندار فارس به شهرستان جویم، کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه در شورای اداری شهرستان جویم که همزمان با سفر استاندار فارس برگزار شد، گفت: ناحیه صنعتی جویم در زمینی به مساحت ۳۲هکتار ایجاد می‌شود.

سیدمسعود عظیمی با بیان اینکه ایجاد ناحیه صنعتی جویم از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرارگرفت و در دور دوم سفر ریاست جمهوری نیز مصوب شده است، افزود: در این مدت استعلامات اصلی این ناحیه صنعتی اخذ و ناحیه صنعتی جویم در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیز به تصویب رسید.

وی با تصریح اینکه تعادل و توازن‌بخشی در ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از برنامه‌های راهبردی این شرکت است،  افزود: با توجه به اینکه شهرستان جویم از شهرستان‌های نوپای استان است، تمام تلاش خود را برای تسریع در راه‌اندازی ناحیه صنعتی به‌کار خواهیم بست.

عظیمی با بیان اینکه با راه‌اندازی ناحیه صنعتی جویم شاهد جذب سرمایه‌گذار، توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود، گفت: برای راه‌اندازی ناحیه صنعتی، تأمین زیرساخت‌ها نظیر آب، برق، گاز و جاده دسترسی از نیازهای اساسی است که بر اساس قانون باید توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان تامین شود.

وی با یادآوری اینکه در راه‌اندازی این  ناحیه صنعتی باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند تا زیرساخت‌های آن به سرعت احداث شود، ادامه داد: با توجه به قرارگیری شهرستان جویم در محور ترانزیتی جنوب و موقعیت این ناحیه صنعتی در جوار این بزرگراه و همچنین ظرفیت‌های موجود در شهرستان بتوانیم شاهد تسریع در راه‌اندازی این ناحیه صنعتی و جذب سرمایه‌گذار باشیم.

به گزارش ایسنا، در جلسه شورای اداری شهرستان جویم که به ریاست استاندار فارس برگزار شد مقرر شد، اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان حداکثر  ظرف مدت ۷ ماه نسبت به ایجاد مسیر دسترسی ناحیه صنعتی اقدام و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز  نسبت به اختصاص اعتبارات طرح اقدام کند.

همچنین مقرر شد دستگاه‌های اجرایی نسبت به تامین ۵ لیتر بر ثانیه آب به همراه خط انتقال، تخصیص ۷ مگاوات برق از پست و اجرای خط انتقال برق، تأمین ۵۰۰۰ متر مکعب بر ساعت گاز و اجرای خط فیبر نوری تا ورودی ناحیه صنعتی جویم و تحویل و تحول و انتقال سند اراضی  اقدامات لازم را انجام و به‌صورت هفتگی گزارش پیگیری اقدامات خود را به استانداری فارس اعلام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • (ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه