Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:43:00 GMT

کرونا، مهمان ویژه ستادهای انتخاباتی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۷۹۲

کرونا، مهمان ویژه ستادهای انتخاباتی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با گرم تر شدن تنور انتخابات و آغاز مهلت قانونی تبلیغات، دعوت‌نامه‌ها و اطلاعیه‌های افتتاح ستادهای مرکزی و جانبی نامزدهای انتخابات شوراهای شهری و روستایی نیز دست به دست می‌شود.

ویدئوهای منتشر شده از این مراسم‌های اغلب پر زرق و برق نشان می‌دهد که آقایان و خانم‌های نامزد برای کرونا دعوت‌نامه ویژه ارسال ‌کرده‌اند تا بر صدر مجلس‌شان بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی دقیقا کسانی که قرار است به پارلمان شهری بروند تا مدافع قانون باشند، از اکنون قانون را پشت گوش انداخته اند.

لیست های انتخاباتی را رها کنید

آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج گفت: در انتخابات شوراها همان‌طور که قبلاً عرض کردم سعی کنید با دقت تمام به افرادی که می‌شناسید رأی دهید و حتماً به همان تعدادی که باید رأی دهید؛ مثلاً در کرج باید به ۱۳ نفر رأی دهید به همه سیزده نفر رأی دهید و در مناطق دیگر هم به هر تعداد که باید، رأی دهید و کم‌کاری نکنید.

او افزود: تذکرات خیرخواهانه‌ای که از شش ماه قبل شاید هم بیشتر دادم را دوستانی که باید کار می‌کردند و در تنظیم لیست‌ها توجه می‌کردند نادیده گرفتند و بیشتر به‌جای اینکه شاخص‌ها را در نظر بگیرند به منافع گروهی و امثال این‌ها توجه کردند. همه؛ یعنی لیست را که نگاه می‌کنید قطعاً افرادی که در لیست هستند خیرخواهی برای این شهر و منطقه نکردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان این که ما این‌همه داد زدیم و دلسوزانه گفتیم بنشینید و در این نوبت به فکر آینده این منطقه باشید، گفت: تخلف‌ها و ضررهای زیادی به اینجا زده‌شده است؛ افراد کارآ، افراد متدین و خالی‌الذهن از یک سری مسائل بیشتر به‌جای اینکه شاخص‌ها را در نظر بگیرند به منافع گروهی و امثال این‌ها توجه شده است.

او با تأکید بر این که لیست‌ها پشت پرده و بده بستان داشتند، افزود: لیست‌ها را رها کنید. برای همه را، نه برای یک گروه و دو گروه. هرکدام را که با دقت نگاه می‌کنم می‌بینم خدا در آن کمتر دیده‌شده است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها رأی دهید لیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز

۶ سال پیش در چنین روزهایی مردم استان خراسان شمالی با مردی وداع کردند که برای آنان شریک تلخ و شیرین زندگی‌های‌شان بود و در تمام سال‌های مبارزات انقلاب اسلامی و بعد از آن همدم همیشگی مردم بجنورد لقب گرفت.

 

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074985 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند