Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور استاندار هرمزگان، فاز نخست طرح انتقال آب از تصفیه خانه آب جاسک به روستاهای غرب این شهرستان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مدیرعامل آبفا هرمزگان دراین مراسم ، آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب از تصفیه خانه آب جاسک به روستاهای غرب را ادامه برنامه های اولویت دار آبفا در راستای تقویت و پایداری منابع آبی روستاها بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"امین قصمی" با بیان اینکه جمعیت شرق هرمزگان عمدتا روستایی بوده که به تبع افزایش حجم خدمات رسانی آبفا را می‌طلبد، اظهار داشت: در این راستا، طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با هدف ارائه خدمات بیشتر و کاهش تنش‌های آبی در مناطق روستایی اجرا شده است.

وی در خصوص  جزییات طرح مذکور نیز افزود: این طرح  در 2 فاز و با هدف آبرسانی پایدار به 41 روستای غرب جاسک اجرا خواهد شد که هم اکنون فاز نخست آن در قالب تامین آب پایدار 9 روستا عملیاتی شده است.

قصمی ادامه داد: مجموع طول خطوط انتقال این طرح ۵۰ کیلومتراست که در فاز اول آن 17 کیلومتر اجرایی می شود.

به گفته وی؛ حجم ریالی این طرح در فاز نخست ۲۵ میلیارد ریال است.

مدیرعامل آبفا استان در ادامه با بیان اینکه،سد جگین ظرفیتی بزرگ در تامین آب شرق استان است، گفت: با بهره برداری از طرح ملی آبرسانی جگین-جاسک در سال 94 و طرح ملی آبرسانی از سد جگین به بشاگرد در سال گذشته، توانسته ایم کارنامه نسبتا موفقی در بحش ایجاد منابع آبی پایدار در شرق هرمزگان به ویژه روستاها ارائه کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عملیات روستا انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: این محل فرود بالگرد با همکاری شهرداری منطقه و پیگیری‌های مسئول اورژانس هوایی نیشابور احداث می شود.

سیدحمید حسینی با اشاره به این که محل فرود بالگرد یکی از مهم‌ترین ملزومات برای ارائه خدمت‌رسانی بهتر و ایمن‌تر اورژانس هوایی به مصدومان وبیماران است، افزود: ساخت این محل فرود بالگرد با عتبار  ۱۰۰ میلیون تومان میسر شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی