Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت تمامی ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان‌های استان رصد می‌شود.

️استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان تخلفات انتخاباتی احتمالی از سوی شخص‌های حقیقی و حقوقی را به‌ موقع مستندسازی و گزارش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: روسای کمیته‌های ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری نیز نسبت به بررسی، شناسایی و رفع مشکلات احتمالی مرتبط با برگزاری انتخابات اقدام کنند.

عباسی عمل به قانون در روند برگزاری انتخابات را ضروری دانست و تصریح کرد: مسئولیت امنیت ستادهای انتخابات شهرستان‌های ۱۰ گانه استان با نیروی انتظامی است.

وی یادآور شد: اشرافیت بر قانون انتخابات، برگزاری نشست‌های توجیهی برای نمایندگان فرمانداران در شعبه‌های اخذ رای و بازدید و سرکشی از شعبه‌ها در روز برگزاری انتخابات مورد توجه تمامی فرمانداران باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان موظفند تا آخرین روز فعالیت و مسئولیت خود، نسبت به انجام امور و پاسخ‌گویی به مردم تلاش کنند.

عباسی با اشاره به تلاش‌های فراوان دولت تدبیر و امید در هشت سال اخیر گفت: در این مدت با وجود مشکلات فراوان برای ارتقای کمی و کیفی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، عمرانی، سیاسی و بخش‌های دیگر تلاش‌های زیادی در سطح ملی و استانی شده است.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار چهارمحال و بختیاری ستادهای انتخاباتی اقبال عباسی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری

جهانبخش سلیمیان گفت: پارسال ۳ هزار و ۹۴۸ عدد علمک گاز جدید در چهارمحال و بختیاری نصب شد که از این تعداد هزار و ۸۶۵ علمک در شهر‌ها و دو هزار و ۸۳ علمک در روستا‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از هزار میلیارد ریال طرح گازرسانی در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به صعب‌العبور بودن و دور دست بودن روستا‌های برای اجرای شبکه گازرسانی و سختی چندین برابری اجرای لوله گذاری در مسیر‌های ناهموار، سنگی و شیب‌دار ادامه داد: تا پایان امسال قدم‌های دیگری در بخش گازرسانی روستایی برداشته می‌شود و تعداد دیگری از روستا‌های این استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهند شد.

وی، تعداد علمک‌های نصب شده در سطح چهارمحال و بختیاری را ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۱۹ هزار و ۸۶۸ مورد در سطح شهر‌ها و ۸۳ هزار و ۵۵۶ مورد در سطح روستا‌ها نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد