Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا از اینکه در ورزشگاه خانگی تیم باشگاهی‌اش یعنی لاتزیو و در دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۲۰ گلزنی کرده، خوشحال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چیرو ایموبیله که در برتری 3 بر صفر شب گذشته (جمعه) تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل ترکیه در بازی افتتاحیه شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا، دومین گل آتزوری را در دقیقه 66 به ثمر رساند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: پس از این همه مدت، دیدن هواداران که بابت گل شادی می‌کردند فوق‌العاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سرانجام پس از مدت طولاتی به خاطر این ویروس لعنتی گردهم آمدیم. به نظرم ما در این بازی صبور بودیم. ترکیه تیم قدرتمندی است و برای تیم‌های سطح بالا دردسرساز بوده است. ما در نیمه اول سعی کردیم با بردن توپ به سمت چپ و راست زمین، آنها را خسته کنیم.

وی افزود: متأسفانه ما به طور منظم به دیوار دفاعی آنها برخورد کردیم، به خصوص اینکه در نبردهای هوایی چندان خوب نیستیم. ترکیه اما در نیمه دوم خسته‌ شده بود و پس از گل اول ما، فضاهایی به روی‌مان باز شد که همین باعث شد تا کیفیت تیمی خود را نشان دهیم.

یورو 2020| مانچینی: خوشحالم که در شروع راه شب حیرت‌‌انگیزی ساختیم/ فینال؟ هنوز خیلی فاصله داریمیورو 2020| گونش: ایتالیا تیم برتر میدان بود و اشتیاق بیشتری برای کسب پیروزی داشت

ایموبیله که در سومین بازی متوالی موفق شد برای تیم ملی فوتبال کشورش گلزنی کند، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: گلزنی در بازی افتتاحیه یورو، آنهم در ورزشگاه خانگی تیم باشگاهی‌ام، دیگر بهتر از این نمی‌شد.

ایتالیا نهمین برد متوالی خود را جشن گرفت، این در حالی است که شاگردان مانچینی در این 9 بازی، دروازه‌ خود را بسته نگه داشته‌اند و 28 گل نیز به ثمر رسانده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چیرو ایموبیله روبرتو مانچینی یورو 2020 تیم های فوتبال ترکیه تیم ملی فوتبال ایتالیا چیرو ایموبیله روبرتو مانچینی یورو 2020 تیم های فوتبال ترکیه تیم ملی فوتبال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه