Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا، رقابت‌ تیم‌های ازبکستان و عربستان در گروه D به هفته پایانی کشیده شد و دیدار تیم‌های اردن و کویت با تساوی به پایان رسید. به‌ گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا، دو تیم عربستان و سنگاپور به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۳ بر صفر تیم عربستان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم ازبکستان در این گروه با یک گل یمن را شکست داد.

با این نتیجه، ازبکستان با ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم این جدول قرار گرفت و عربستان با ۱۷ امتیاز صدرنشین این گروه شد تا تکلیف صدرنشین به هفته پایانی کشیده شود.

در گروه B رقابت‌ها دیدار تیم‌های کویت و اردن با تساوی بدون گل خاتمه یافت. این تساوی از این جهت اهمیت دارد که اردن از تیم‌هایی است که برای صعود به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم با سایر تیم‌ها رقابت می‌کند و در صورت تساوی تیم ملی ایران برابر عراق در دیدار پایانی، اردن می‌تواند به رقیب اصلی ایران برای صعود تبدیل شود.

عراق در گروه C هنگ کنگ را با یک گل شکست داد تا تکلیف صدرنشین این گروه که ایران هم در آن است به هفته پایانی کشیده شود و مصاف ایران و عراق در بازی آخر، همه چیز را مشخص کند.

تیم عراق با ۱۷ امتیاز صدرنشین است و تیم ملی ایران با ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

دیگر نتایج این هفته از رقابت‌ها به شرح زیر است:
گروه F
میانمار یک – قرقیزستان ۸
گروه A
فیلیپین ۳ – گوام صفر
چین ۵ – مالدیو صفر
گروه B
نپال صفر – استرالیا ۳
گروهG
اندونزی صفر – امارات ۵
مالزی یک – ویتنام ۲
گروه E
افغانستان یک – عمان ۲

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابي جام جهاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد.

در این بازی موعود بنیادی فر، داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی مهم را برعهده داشتند.

مهم ترین تصمیم بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود ازبکستان در ثانیه‌های پایانی بود که ژاپن با مهار این فرصت، با پیروزی یک بر صفر جام قهرمانی زیر ۲۳ساله‌های آسیا را بالای سر برد.

این مهمترین قضاوت یک داور ایرانی در عرصه بین المللی پس از مهاجرت علیرضا فغانی به حساب می‌آید و روز مهمی را برای داوری ایران و موعود بنیادی‌فر رقم زد.

دیگر خبرها

  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • تنیس روی میز انفرادی گرند اسمش | ماجراجویی ادامه دار نوشاد عالمیان در عربستان
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟