Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات مجموعه «نسل نسیم» اظهار داشت: مجموعه فرهنگی نسل نسیم در شهرستان زرین‌شهر فعالیت می‌کند که مخاطب و اعضای آن دختران جوان و نوجوان هستند.

وی افزود: قبل از همه‌گیری کرونا جلسات به صورت هفتگی و البته در محورهای مختلف هنری، مهارت‌آموزی و حلقه‌های معرفتی و شناختی، تربیتی و … برگزار می‌شد، هرچند در ایام کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم ویژه اعضای مجموعه و یا سایر مخاطبان برقرار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات هفتگی معرفتی، مهارت‌آموزی و تربیتی

مسئول مجموعه فرهنگی «نسل نسیم» با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در شهرستان لنجان توسط این مجموعه، تصریح کرد: این جشن با توجه به تجربه سال‌های گذشته در ورزشگاه قیام و برای جمعیت بالای ۲ هزار نفر برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ این برنامه با جمعیت حدود ۳ هزار نفر برگزار شد و علاوه بر این سال گذشته به همین مناسبت یک هزار هدیه در شهرستان‌های سده، فولادشهر و زرین‌شهر بین دختران توزیع شد.

جشنی با پیوست دعوت به مشارکت حداکثری

خادمیان خاطر نشان کرد: اکنون سخنران و آیتم‌های برگزاری این جشن به صورت برنامه‌ریزی شده که پیوست انتخاباتی داشته باشد که در واقع به دور از تعصب و حمایت از داوطلب خاصی، مشارکت حداکثری را برای شرکت در انتخابات دعوت کنیم.

وی یادآور شد: این جشن با حمایت و همکاری روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان و بسیج شهید تندگویان ذوب‌آهن برگزار خواهد شد و این برنامه روز شنبه به سخنرانی حجت الاسلام داستان‌پور خواهد بود.

کد خبر 5232446

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات میلاد حضرت معصومه روز دختر انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها ایلام انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی