Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@02:33:04 GMT

مبلغ وام سهام عدالت مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۷۴۴۲

مدیر پروژه کارت‌های اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: مبلغ کارت اعتباری سهام عدالت مشخص نیست و متقاضیان ۵۰ درصد ارزش قابل معامله سهام عدالت را وام دریافت می‌کنند.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: سمیه محمدی، با تاکید بر اینکه روند اعطای کارت اعتباری سهام عدالت به مشمولان این سهام همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: تا کنون نزدیک به ۱۰۰ هزار درخواست از سوی دو بانک ملی و تجارت برای دریافت کارت اعتباری به شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ممکن است درخواست‌هایی که به بانک‌ها ارسال شده است بیشتر باشد، اما بانک‌ها فقط درخواست افراد واجد شرایط را به شرکت ارسال میکنند.

وی ادامه داد: اگر درخواست‌ها در روز کاری ارسال شود، کار‌های مربوطه در شرکت انجام شده و دوباره به بانک ارجاع داده می‌شود و بانک باید مابقی امور را انجام دهد. پس از آن افراد می‌توانند از طرقی که بانک‌ها اعلام کرده اند، از کارت اعتباری استفاده کنند. البته به غیر از بانک تجارت و ملی با ۱۴ بانک برای این منظور تفاهم نامه امضا شده است و بانک‌ها به شدت پیگیری این جریان هستند.

مدیر پروژه کارت‌های اعتباری شرکت سپرده گذاری مرکزی درمورد مبلغ کارت اعتباری نیز توضیح داد: مبلغ مشخص نیست. درواقع متقاضیان ۵۰ درصد ارزش قابل معامله سهام عدالت را وام دریافت می‌کنند. به عبارت دیگر ۶۰ درصد سهام عدالت قابل معامله است و متقاضیان ۵۰ درصد از این ۶۰ درصد را وام دریافت می‌کنند. مبلغ آن نیز با توجه به شرایط بازار و روند صعودی یا نزولی بازار، متغیر و افزایشی و کاهشی است. این فرایند برای سهام داران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت صدق می‌کند.

به گفته محمدی، مشمولان می‌توانند با مراحعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه میزان دارایی خود را مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش، امکان دریافت وام سهام عدالت برای مشمولان از اواسط زمستان سال گذشته فراهم شده است و سهام داران می‌توانند با مراجعه به دو بانک تجارت و ملی این وام را که فیزیکی و نقدی نیست را دریافت کنند و اگر طی یک ماه مبلغ توسط فرد بازگردانده نشد، در اقساط ۳۶ ماهه باید تسویه شود.

بیشتر بخوانید: یک سهم جدید به سبد سهام عدالت اضافه شد

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: اخبار اقتصادی سهام عدالت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سهام عدالت کارت اعتباری سهام عدالت بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد