Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@00:08:49 GMT

ولز – سوئیس؛ ۳ امتیاز قرمز

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۷۵۸۸

ولز – سوئیس؛ ۳ امتیاز قرمز

خبرورزشی – دومین روز از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، با نبردی در گروه A بین ولز و سوئیس آغاز خواهد شد. سوت شروع این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه الیمپیای باکو آذربایجان به صدا درمی‌آید. ولز؛ کپی از دوره قبل

به امید تکرار موفقیت‌های دوره قبل، ولزی‌ها برای شروع یورو ۲۰۲۰ اشتیاق داشتند. اما حواشی عجیب و غریب همیشگی رایان گیگز باعث شد او فرصت نشستن روی نیمکت اژدهایان در جام ملت‌ها را به راب پیج بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ولز چندان شرایط مساعدی ندارد و طبیعتاً شانسش برای صعود هم از قبل کمتر است. با این حال گروهی که ولز در آن قرار گرفته هم آنقدر سخت نیست و این تیم توانایی کسب امتیازان لازم را دارد. سوئیس؛ بالاتر از گذشته

سوئیسی‌ها سال‌های اخیر پیشرفت کرده‌اند. یادمان هست که در لیگ ملت‌های اروپا تا جمع ۴ تیم برتر هم بالا آمدند. قبل از آن در یورو ۲۰۱۶ برای نخستین مرتبه از مرحله گروهی فراتر رفتند. اعتماد به ولادیمیر پتکوویچ کارساز بوده و شاید این تیم بتواند از شگفتی‌سازان دوره جدید باشد. سوئیس با آمادگی خوبی گام به یورو ۲۰۲۰ گذاشته و همه بازی‌های امسالش را برده است که امتیاز مثبتی قبل از شروع کار محسوب می‌شود.

آخرین جدال
اکتبر سال ۲۰۱۱ در انتخابی یورو ۲۰۱۲، ولز با ۲ گل سوئیس را برد. رمزی و بیل دوگل اژدهایان را در آن دیدار به ثمر رساندند.

آمار بازی
۷) ولز و سوئیس تابه‌حال ۷ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند. ولزی‌ها ۵ برد داشته‌اند و سوئیسی‌ها ۲ بازی را برده‌اند. هیچ دیداری بین این دو تیم مساوی نشده است.
۱) این دومین دوره حضور ولز در جام ملت‌های اروپا است. اژدهایان در اولین دوره حضورشان که سال ۲۰۱۶ بود از مرحله گروهی صعود کردند.
۴) سوئیس پیش از این ۴ مرتبه در یورو حضور داشته. این تیم در ۳ دوره اول حضورش از مرحله گروهی فراتر نرفت، اما مثل ولزی‌ها سال ۲۰۱۶ صعود کردند.
۶) سوئیس در شرایط خوبی به یورو ۲۰۲۰ رسیده است. تیم تحت هدایت پتکوویچ در ۶ دیدار آخرش پیروز شده است.
۲) ولز فقط ۲ برد در ۵ بازی سال ۲۰۲۱ داشته. این تیم در بازی‌های دوستانه قبل از یورو ۲۰۲۰ مقابل فرانسه و آلبانی برنده نشد.
۷۳) ولادیمیر پتکوویچ یکی از باسابقه‌ترین مربیان یورو ۲۰۲۰ است. او ۷۳ مرتبه روی نیمکت سوئیس نشسته و تیمش ۴۰ برد داشته.

مصدومان و محرومان
ولز و سوئیس در آستانه یورو ۲۰۲۰ هیچ بازیکنی را از دست نداده‌اند و در این بازی با تمام قوا به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب احتمالی دو تیم
ولز: وارد، مفام، رودون، دیویس، رابرتس، نورینگتون دیویس، رمزی، مورل، بیل، جیمز و ویلسون
سوئیس: سومر، الودی، آکانجی، شار، امبابو، ژاکا، فرویلر، رودریگس، شکیری، گاورانوویچ و سفروویچ برنامه کامل مسابقات یورو ۲۰۲۰

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی سوئیس تیم ملی ولز یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با تکرار موضع پیشین روسیه درباره مذاکرات برای حل دیپلماتیک جنگ اوکراین، گفت که هرگونه مذاکره بدون حضور و مشارکت روسیه منتج به نتیجه نخواهد شد.

پسکوف در پاسخ به پرسشی درباره کنفرانس صلح اوکراین که قرار است در سوئیس برگزار شود، گفت: درک نمی‌کنیم که این کنفرانس صلح چه نقطه عطفی است! از چنین کنفرانسی چه انتظاراتی باید داشت؟ بدون حضور و مشارکت روسیه، چطور می‌توان درباره نتیجه کنفرانس صحبت کرد؟ چنین اتفاقی مطلقاً امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: این (کنفرانس) ابتکاری است که برای رسیدن نتیجه طراحی نشده است! موضع روسیه درباره مذاکرات صلح مشخص و مشهور است. موضع ما منسجم، کاملاً شفاف و رییس جمهور بارها آن را تکرار و تایید کرده است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به همراه الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی وی، ۱۱ آوریل در کرملین رایزنی کرده و بعد از آن، پوتین تاکید کرد که مسکو هرگز حل و فصل صلح‌آمیز مناقشات را رد نکرده و همواره نسبت به این راه‌حل متمایل بوده است.

کد خبر 6095202

دیگر خبرها

  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • برپایی نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین‌بار در جهان
  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین در جهان
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل