Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۳/۲۲؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

کامبوج ۰-۱۰ ایران / برد روحیه بخش قبل از نبرد بزرگ

 در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی ایران و کامبوج از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه ۱۰-۰ به سود ایران پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگ کنگ ۰-۱ عراق؛ صدرنشینی پیش از بازی بزرگ برابر ایران

عراق و هنگ کنگ در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۱ بر ۰ عراق به پایان رسید.

به گزارش طرفداری؛ محمد قاسم در دقیقه ۱۳ تک گل عراق را به ثمر رساند. در دقیقه ۶۸ نیز بشار رسن به دلیل مصدمیت از زمین بازی بیرون رفت.

عراق با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرد و برای صدرنشینی در هفته آخر باید با ایران بازی کند. ایران با ۱۵ امتیاز در رده دوم جدول جای دارد.

بشار رسن مصدوم شد

تیم ملی  عراق امشب در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و این بازی در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر به نفع عراق در جریان است.

بشار رسن هافبک سابق پرسپولیس و عضو تیم ملی عراق در این بازی در دقیقه ۶۶ بازی مصدوم شد و مجبور به ترک زمین بازی شد. این مصدومیت ستاره عراقی در حالی است که سه شنبه آینده تیم ملی کشورمان با عراق یک بازی حساس برای صعود به مرحله انتخابی جام جهانی دارد.

تیم ملی کشورمان امشب بعد از پیروزی ۱۰ بر صفر مقابل کامبوج ۱۵ امتیازی شد و موقتا صدرنشین گروه شد. عراق در صورت برد مقابل هنگ کنگ ۱۷ امتیازی می شود و دوباره صدر جدول را به دست می گیرد.

لیگ ملت های والیبال | ایران ۲-۳ آلمان / بی دقتی ها کار دست ایران داد

ایران از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف آلمان رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود آلمان به پایان رسید. ست اول را ایران ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد. ست دوم را آلمان ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد. ست سوم را نیز آلمانی ها ۲۵ بر ۱۹ بردند. ست چهارم را ایران ۲۵ بر ۱۹ برد و در ست پنجم آلمان ۱۵ بر ۱۳ برد و پیروز شد.

ترکیب اولیه ایران: میلاد عبادی پور، سعید معروف، صابر کاظمی، مسعود غلامی، میثم صالحی، آرمان صالحی

ترکیه ۰-۳ ایتالیا؛ فتح بزرگ گلادیاتورها در افتتاحیه

در نیمه اول دیدار تیم های ترکیه و ایتالیا، آتزوری کاملا مالک توپ و میدان بود و چند موقعیت خطرناک از جمله ضربه سر کیه لینی که توسط چاکر دفع شد را خلق کرد اما نتوانست از سد خط دفاعی ترکیه بگذرد. در نیمه اول، ترکیه هیچ شوتی به سوی دروازه ایتالیا نزد. در نیمه دوم ایتالیا توانست از اشتباهات ترکیه در خط دفاعی نهایت استفاده را ببرد و با کسب یک پیروزی خوب، برای ادامه تورنمنت اعتماد به نفس خوبی گرفت. در مجموع، ترکیه حرفی برای گفتن نداشت و حتی در ضدحملات هم نتوانست خطرناک ظاهر شود. ایتالیا نیز مانند همیشه، تسلط خود بر بازی را حفظ کرد و این تسلط به گل های زده و کسب پیروزی منجر شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی هنگ کنگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای از عملیات این کشور در منطقه خاکورک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه خاکورک در شمال عراق انجام داد، ۱۵ تروریست را که برای اقدامات خرابکارانه آماده می‌ شدند، از پای درآورد.

بر اساس اعلام منابع امنیتی ترکیه، میت یک گروه تروریستی را که برای اقدام علیه یگان های نیروهای مسلح ترکیه و پاسگاه های مرزی در حال آمادگی بودند را هم شناسایی کرده است.

در این عملیات ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه موثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6092365

دیگر خبرها

  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان