Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در حاشیه مراسمی که به مناسبت هفتمین سالگرد تأسیس بسیج مردمی عراق برگزار شده بود؛ از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از بسیج مردمی این کشور در برابر تروریست‌های داعشی قدردانی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از العالم، یکی از نمایندگان مجلس عراق در حاشیه مراسمی که به مناسبت هفتمین سالگرد تأسیس بسیج مردمی عراق برگزار شده بود؛ از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از بسیج مردمی این کشور در برابر تروریست‌های داعشی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اداره اطلاع رسانی بسیج مردمی عراق دیروز هفتمین سالروز صدور فتوای جهاد کفایی و تأسیس این نیرو را با برگزاری جشنواره شعر گرامی داشت.
میدان‌های نبرد پس از صدور این فتوا شاهد دلاوری‌هایی بود که با خون شهیدان رقم خورد و موجب پیروزی بزرگی بر گروه تروریستی داعش شد.
حیدر سلطان خبرنگار العالم در عراق در گزارشی از بغداد گفت: هدف از برگزاری این مراسم نیز گرامیداشت پیروزی‌ها و نبرد‌های بسیج مردمی برای آزادسازی در جنگ با گروه‌های تکفیری مسلح بود.
علی الدیرانی از فرماندهان بسیج مردمی عراق گفت: اداره اطلاع رسانی مرکزی، جشنواره شعری به مناسبت هفتمین سالگرد تأسیس بسیج مردمی و صدور فتوای مبارک آیت الله سیستانی برگزار کرد. طرح بزرگ دفاع از عراق و پاکسازی مناطقی که داعش در آنجا‌ها حضور دارد، ادامه خواهد یافت.
عمار الموسوی مسؤل عقیدتی بسیج مردمی عراق گفت: این مراسم برای گرامیداشت دلاوری‌های بسیج مردمی و گرامی داشت مواضع عزتمندانه آن برگزار شد. بسیج مردمی فقط به جنبه نظامی محدود نمی‌شود بلکه بیشتر از آنکه نظامی باشد انسانی است.
در این مراسم (که عکس‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مهدی المهندس نائب رئیس سازمان بسیج مردمی عراق در دو صندلی خالی قرار داده شده بود) , مقامات رسمی و نیز مردم شرکت داشتند.
این مراسم آمیخته با عطر فرماندهان شهید یعنی ابو مهدی المهندس و حاج قاسم سلیمانی بود که فرماندهان پیروزی و آزادسازی بودند.
در این مراسم از فداکاری‌های بزرگ بسیج مردمی در مقابله با گروه تروریستی داعش یاد شد.
حسن سالم از نمایندگان مجلس عراق در این مراسم گفت: ما نقش برادارانه و نقش بزرگ ملت و حکومت جمهوری اسلامی ایران و در صدر آن آیت الله سید علی خامنه‌ای که خدا، او را حفظ کند فراموش نمی‌کنیم. فراموش نمی‌کنیم که از خون‌های فرماندهان شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس و همه شهیدان تجلیل کنیم.
اشعار و متن‌های زیادی در تجلیل از فتوای کفایی و دلاوری‌های بسیج مردمی و درباره دلاوری‌ها و فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها خوانده شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حمایت ایران بسیج مردمی عراق دلاوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مهدی لعل بار گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط ستاد مردمی بیل گردانی شهر نیم‌ور، همچون سال‌های گذشته، نمایش کشاورزی، نمایش لایروبی و رژه بیل‌دار‌ها و بیل گردانی از بخش‌های مراسم سال جاری خواهد بود.

او ادامه داد: به‌منظور ترغیب نسل جوان و پشتوانه‌سازی بیل گردانی برای سال‌های آتی، مسابقات بیل گردانی در سطح نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد و نفرات اول تا سوم این مسابقات نیز در مراسم امسال بیل گردانی خواهند کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات افزود: علاوه بر ستاد مردمی بیل گردانی، شهرداری، شورای اسلامی شهر نیم‌ور و میراث‌فرهنگی در پاسداشت این مراسم باستانی همکاری و مشارکت دارند.

لعل بار عنوان کرد: این مراسم در فهرست آثار معنوی کشور به ثبت رسیده است و این مراسم هر سال با هدف احیاء ورزش پهلوانی سنتی در اواخر فروردین و یا اوائل اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران