Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:03:17 GMT

انقلاب اسلامی پرچمدار حقانیت در جهان است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۵۸۹

انقلاب اسلامی پرچمدار حقانیت در جهان است

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام محمد جواد زهرایی در نشست با مبلغین و فعالان فرهنگی شهرستان آبیک پیرامون تقویت زنجیره تواصی که در مسجد جامع حضرت ولیعصر (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: امروزه وضعیت ما شبیه شرایط جنگ احزاب در صدر اسلام است. در جنگ احزاب تمام کفر به علاوه جبهه شرک و نفاق در مقابل جبهه اسلام قرار داشتند و برای ریشه کن کردم اسلام هم پیمان شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین تبیین کرد: اگر در مقام مقایسه به وضعیت امروز ایران اسلامی و انقلابی در برابر استکبار نگاه کنیم در میابیم امروز همه استکبار عالم، در مقابل جمهوری اسلامی صف کشیده‌اند، این قضیه نیز در جنگ احزاب اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در دوران صدر اسلام تحریم جدی به جامعه مسلمانان تحمیل شده بود، پیامبر اسلام و اصحاب ایشان در تحریم جدی اقتصادی بودند و مردم آذوغه نداشتند و این شرایط را در برابر وحدت دشمن تحمل می‌کردند.

زهرایی افزود: بلایای طبیعی از جمله بدی آب و هوا و طولانی شدن زمان جنگ نیز شرایط را برای مسلمانان سخت‌تر می‌کرد با این حال تنها عاملی که توانست مسلمانان را در جنگ پیروز کند استقامت رسول اکرم و یارانش بود.

این مسئول توضیح داد: زمانی که سپاه کفر نزدیک مدینه شد پیامبر خدا از یارانش حفر خندق را خاستار شد، مردم سختی کشیده و در تحریم و حصر بوده پای حرف پیامبر استادند و خندق را حفر کردند امروز هم همین وضعیت را داریم. آن روز حفر خندق و امروز حضور پای صندق رأی حرکت انقلابی در امتداد ولایت است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: امدادهای الهی و مدیریت دقیق پیامبر، شجاعت صحابه خاص مانند امیرالمومنین و استقامت یاران پیامبر از عوامل نصرت مسلمانان در جنگ احزاب بود.

وی گفت: استقامت در هدف و در مسیر ولایت بودن و شکسته شدن هیمنه کفار پس از جنگ از برجستگی‌های مهم جنگ احزاب بود.

زهرایی یادآور شد: در حال حاضر دشمنان نظام به صراحت اعلام می‌کنند که در دانشگاه‌هایشان و در اندیشکده ها و در مناظرات ریاست جمهوریشان درباره ایران صحبت می‌کنند و در وزارت خارجه شأن یه بخش ویژه مخصوص ایران دارند!

این مسئول تاکید کرد: در سراسر جهان امروز ما اگر جبهه حقی شکل گرفته است در امتداد جمهوری اسلامی است و تمام حرکت جبهه باطل برای خنثی کردن جبهه حق است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به این موضوع که امروز دغدغه ولی فقیه حضور حداکثری پای صندوق رأی است گفت: امروزه نماد جبهه حق در دنیا انقلاب اسلامی ایران است، تمام جبهه باطل در مقابل جبهه حق ایستاده است؛ تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری است و باید گفتمان اسلام ناب را تبیین کنیم.

وی ابراز کرد: امروز ولی جامعه یاری می‌خواهد. دست یاری را به سمت مردم بلند کرده و اگر یاریگر او باشیم جنگ احزاب اتفاق افتاده و اگر لبیک نگوییم و پشت ولی فقیه را خالی کنیم خدای نکرده واقعه کربلا اتفاق می‌افتد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده هر گاه ما انقلابی عمل کرده‌ایم موفق بوده‌ایم و هرگاه از مسیر اصلی خود فاصله گرفته‌ایم دچار مشکلات عدیده شده‌ایم، در این هشت سال و با شرایط بد اقتصادی گفتمان انقلاب را از ذهن مردم بیرون کرده‌ایم و همه این اتفاقات هم به علت سو مدیریت مسئولان بی کفایت بوده است.

وی در خصوص انتخاب درست در انتخابات نیز مطرح کرد: باید از بین کاندیداها آن کسی که انقلابی‌تر است را انتخاب کنیم و در ضمن از آنها بت نسازیم و طوری القا نکنیم که بعد از انتخاب تمامی مشکلات به سرعت حل خواهد شد. اگر امروز مردم ما مشکلات عدیده ای دارند به خاطر این است که انقلابی عمل نکرده‌ایم. باید با مردم گفت و گو کنیم و بگذاریم گلایه‌هایشان را مطرح کنند و به آنها توجه کنیم.

زهرایی عنوان کرد: باید قدرت تبیین داشته باشیم و فراموش نکنیم یک فرد انقلابی تحول خواه است. به دنبال باید یادآور شد که ما در این هشت سال مطالبه نکرده‌ایم در حالی که امکان مطالبه بود اما ما کوتاهی کردیم و اکنون به این شرایط گرفتاریم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: در جبهه حق بدترین چیز اختلاف است پس باید حواسمان باشد دچار اختلاف نشویم و فراموش نکنیم علاج برون رفت از وضعیت کنونی کشور دولت انقلابی است، انشالله در روز ۲۸ خرداد مردم با لبیک به ولی امر خود مبنی بر حضور حداکثری پای صندوق رأی با یک انتخاب صحیح دشمنان انقلاب را نامید و مأیوس خواهد کرد.

کد خبر 5232646

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران انتخابات 1400 سازمان تبلیغات اسلامی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا ایلام جنگ احزاب جبهه حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد.

سردار علی فدوی امروز، ۵ اردیبهشت در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری با موضوع بررسی ابعاد و پیامدهای عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی‌بردند و در واقع ما در این عملیات با هم‌پیمانان رژیم منحوس امریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد.

وی تصریح کرد: تمامی توانمندی‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما به لطف خدا و خودباوری سربازان اسلام عظمت بزرگی برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی با بیان اینکه در طول ۸ سال دفاع مقدس آمریکا بارها به طور مستقیم با ما مقابله می‌کرد، گفت: اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در صحنه‌های مختلف همچون صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی در ادامه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی‌گری علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده‌اند و وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است، محقق می‌شود.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و آنان توانایی‌های بیشتری دارند، افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است؛ چراکه خداوند وعده داده و ضمانت کرده که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از آن حزب شیطان است.

وی افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم آن‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

در پایان این نشست نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز