Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:12:01 GMT

سرمربی افغانستان: شاگردان برانکو خوش شانس بودند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۶۵۹

سرمربی افغانستان: شاگردان برانکو خوش شانس بودند

سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل عمان شاگردان برانکو ایوانکوویچ را خوش شانس خواند.

به گزارش "ورزش سه"، انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در نشست خبری بعد از بازی با عمان که با برتری 2 بر 1 این تیم به پایان رسید گفت: "من دیروز گفتم که بازی سختی داریم و هر دو تیم میخواهند برنده باشند، به نظرم ما در این بازی هر کاری کردیم و تا آخر مبارزه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها سه شوت کردند و دو گل به ما زدند، بقیه حملات شان از روی کرنر بود. من فکر میکنم ما از اندک ضد حملاتی که روی دروازه آنها ایجاد کردیم، به خوبی استفاده نکردیم و نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم."

 

دستگیر در ادامه افزود: "من به بازیکنانم افتخار میکنم و کماکان روی هدف مان که برد هند است تمرکز میکنیم. من فکر میکنم عمان بسیار خوش شانس بود که با ما در تاجیکستان بازی نکرد. در حفظ توپ آنها بهتر بودند و ما نیز در توپ گیری موفق بودیم، با این حال ضد حمله زدیم، اما این برای گل زدن به آنها کافی نبود."

 

وی اضافه کرد: "در بازی اول ما در قطر با شش گل به این تیم باختیم، اما در خانه خودمان در تاجیکستان این تیم ما را با یک گل برد. در کل حق آنها که بود بازی را ببرند و تبریک میگویم."

تیم ملی افغانستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارینوس اوزونیدیس: ۲ یا ۳ شانس خوب را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بعد از گل اول شانس داشتیم که گل دوم را بزنیم و کار را تمام کنیم ولی گل ساده و راحتی خوردیم و دو یا سه شانس خوب را از دست دادیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدیس امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بین دو تیم خوب برگزار شد؛ هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند و شانس‌هایی را ساختند ولی نمی‌دانم باید چه‌کار کنیم که پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه تیم حریف در ۱۵ دقیقه اول بهتر شروع کرد و این موضوع طبیعی بود چون در خانه بازی می‌کردند، افزود: بعد از آن کنترل بازی را به دست گرفتیم و گل زدیم و بعد از گل شانس داشتیم که گل دوم را بزنیم و کار را تمام کنیم ولی گل ساده و راحتی خوردیم و دو یا سه شانس خوب را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه دو تیم تلاش کردند که گل دوم را هم بزنند، تصریح کرد: این اتفاق برای ما از اول فصل افتاده است که خوب بازی و کنترل می‌کنیم ولی در انتها بازی مساوی است و نمی‌توانیم سه امتیاز بگیریم اما به‌طور کلی از روشی که پیش می‌رویم، راضی هستم.

اوزونیدیس با اشاره به اینکه به راحتی دو امتیاز بازی را از دست دادیم، گفت: سعی کردیم سبک گل گهر را تغییر دهیم و در زمین شروع به بازی کنیم ولی به نظر خودم لیاقت این را داشتیم که حتی امتیاز بیشتری بگیریم؛ ما راهمان را ادامه می‌دهیم و امیدوارم مصدومان ما کم کم برگردند.

وی با ابراز امیدواری از بهبودی مصدومیت بازیکنان تیم گل گهر ادامه داد: معتقدم تا این لحظه شایسته امتیازات بیشتر بودیم و به مس رفسنجان تبریک می‌گویم؛ تیم‌خیلی خوبی است و سبکشان تغییر کرده است و این روشی که بازی می‌کنند را دوست دارم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران، وضعیت چمن ورزشگاه شهدای مس رفسنجان را خیلی خوب توصیف کرد و شرایط آب و هوایی و باران را کمی مشکل‌ساز دانست و افزود: ما تمام تلاشمان را کردیم که بتوانیم کل تیم را در اختیار داشته باشیم ولی در نیم فصل دوم تغییرات زیادی داشتیم و به خاطر مصدومانی که از دست دادیم، حتی در یازده نفر اول هم مجبور بودیم تغییر بدهیم.

کد خبر 749885

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مارینوس اوزونیدیس: ۲ یا ۳ شانس خوب را از دست دادیم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!