Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت :8 پروژه استانی و 10 پروژه از محل اعتبارات هدایای خاص وزارت نفت ،شامل سالن و چمن مصنوعی در شهرستان کهگیلویه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان در دست احداث ،ساخت و تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد:سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از پروژه های عمرانی و در دست احداث و تکمیل ورزشگاه قلعه رئیسی و چمن مصنوعی روستای آدرکان شهرستان کهگیلویه بازدید و خواستار تسریع در روند اتمام این دو پروژه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی در این بازدید گفت:کار ساخت چمن مصنوعی روستای آدرکان از اسفندماه 1398 در زمینی به مساحت 1200 متر مربع شروع شده است.

وی افزود:اعتبار این پروژه 500 میلیون تومان و از محل هدایای خاص وزارت نفت در دست احداث است و دارای 95 درصد پیشرفت فیزیکی است و در صورت تامین اعتبار لازم در هفته دولت امسال افتتاح می شود.   مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید ادامه گفت:استادیوم قلعه رئیسی فاز پنجم تکمیل استادیوم قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه از اسفندماه 1399 شروع شده است.   وی افزود:اعتبار این پروژه یک میلیارد و 450 میلیون تومان و از محل استانی و 27صدم ارزش افزوده تامین شده است.   علوی بیان داشت:این پروژه در زمینی به مساحت 12000 متر مربع در دست تکمیل و احداست است و شامل تسطیح ،دیوار حایل ،محوطه سازی و چمن طبیعی است .   وی تصریح کرد:پیشرفت فیزیکی این پروژه 30 درصد است و در صورت تامین اعتبارات ، سه تا چهار ماهه تکمیل می شود.   علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :8 پروژه استانی و 10 پروژه از محل اعتبارات هدایای خاص وزارت نفت ،شامل سالن و چمن مصنوعی در شهرستان کهگیلویه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان در دست احداث ،ساخت و تکمیل است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه ورزشی مدیر کل ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه دست احداث چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود

شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: با نهایت تاسف درگذشت مرحوم استاد مسعود اسکویی را به خانواده و همکاران ایشان در سازمان صداوسیما تسلیت می‌گویم و من به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کردم. ایشان با صدای گرمشان در مسائل ورزشی صاحب نظر و برجسته بودند.

او در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به تاج رئیس فدراسیون فوتبال  خواستار رسیدگی و بررسی این مسئله شدند و به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای دادند تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری کنیم. امروز با تاج صحبتی داشتم تا جلسه در هفته جاری با کمیته انضباطی و اخلاق داشته باشیم.

اسبقیان گفت: مدیران ورزشی باشگاه‌ها باید دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند چراکه انقلاب و نظام ما فرهنگی هستند و ما قطعا به صورت جدی این مسئله را دنبال خواهیم کرد و کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود و تصمیات خوبی در این خصوص خواهیم گرفت.

او در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال  به استقلال خلیج فارس گفت: تاکنون نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: به صورت جدی موضوع بازسازی ورزشگاه آزادی از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دنبال می‌شود و در اوایل فروردین جلساتی در خصوص رفع حل مشکلات  و موانع بازسازی این ورزشگاه برگزار شد و با بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که از دولت به بازسازی ورزشگاه آزادی تخصیص داده شد ان شاالله تلاش می‌کنیم نواقص ورزشگاه را برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان