Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:44:17 GMT

تلاش محیط بانان برای حفظ ذخایر زیستی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۷۳۴

تلاش محیط بانان برای حفظ ذخایر زیستی

احمد امیری رئیس اداره محیط زیست ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای حفاظت از مناطق مختلف طبیعی شهرستان برنامه ریزی‌های صورت گرفته است و پاسگاه‌های محیط بانی در ایذه به حراست از گونه‌های گیاهی و جانوری می‌پردازند.

او بیان داشت: محیط بانان همواره طبق قوانین شکار و صید عمل می‌کنند و گشت، کنترل روزانه و هفتگی در مناطق آزاد که گونه گیاهی خاصی وجود دارد، انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری در ادامه افزود: در ایذه ۴ پاسگاه محیط بانی وجود دارد که ۱۳ محیط بان در آن‌ها فعالیت می‌کنند و براساس استاندارد محیط بانی و جنگل بانی نواقصی وجود دارد که انتظار می‌رود با همکاری همه مسئولان مشکلات برطرف شود.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ایذه ادامه داد: محیط بانان در نوک پیکان حفاظت و حراست از محیط زیست هستند که برای حفظ ذخایر زیستی امکانات و تجهیزات مناسب باید فراهم شود.

با توجه به شرایط شغل محیط بانی که با افراد مسلح و شکارچی رو برو هستند گاهی شاهد درگیری بین محیط‌بانان و شکارچیان غیرمجاز هستیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست گونه گیاهی محیط بانان محیط بانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی مرادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:  با توجه به اینکه پتانسیل‌هایی در لایحه‌های اجتماعی وجود دارد و در بحث زیست محیطی استفاده میشود ،مخاطبین اثر گذار یک بخش شورا‌های اسلامی شهر هستند که در تبیین مسائل و اهداف محیط زیستی مشترک دارند.
وی افزود: این جلسه با حضور رئیس محیط زیست کشور و معاون رییس جمهور و شورا‌های عالی استان‌ها در کل استان‌های کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد؛ نمره ضعیف کشور در برخی شاخص های محیط زیستی
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا