Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@19:18:34 GMT

ویزای ستاره خارجی استقلال صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۷۵۰

ویزای ستاره خارجی استقلال صادر شد

باشگاه استقلال ویزای بازگشت شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی تیم فوتبال استقلال را صادر کرد تا این بازیکن به ایران بازگردد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال در حالی خودش را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده می‌کند که شیخ دیاباته، مهاجم خارجی این تیم هنوز به ایران بازنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تلاش باشگاه استقلال، ویزای دیاباته برای بازگشت به ایران صادر شده است و این بازیکن در اولین فرصت باید بلیت تهیه کند و به ایران بازگردد تا در تمرینات استقلال شرکت کند.

روز گذشته نیز هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال به ایران بازگشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آقای گل به استقلال؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حضور آرش برهانی در ورزشگاه آزادی در جریان دیدار استقلال و ذوب‌آهن و تماشای مسابقه در کنار فرشید سمیعی زمزمه‌های بازگشت مهاجم سابق آبی‌ها به باشگاه را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: شوخی زشت ماشاریپوف با مربی استقلال + عکس

برهانی که تا قبل از حضور علی خطیر در استقلال ریاست آکادمی باشگاه استقلال را برعهده داشت و همزمان سرمربی تیم امید این باشگاه هم بود، چند ماهی است از استقلال دور شده اما به نظر می‌رسد با توجه به رابطه خوب او با فرشید سمیعی دوباره شاهد بازگشتش باشیم.

برهانی که چند هفته قبل از شهرداری آستارا و سمت سرمربیگری این تیم لیگ یکی کنار رفت، حالا احتمالا دوباره به عنوان رییس آکادمی استقلال به تیم محبوب خودش برگردد و کارش را شروع کند.

مسئولان استقلال تاکنون اظهارنظر رسمی در این خصوص نداشتند اما بازگشت برهانی به آکادمی باشگاه استقلال محتمل به نظر می‌رسد.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229908 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره‌ای که پدرش عاشق ژاوی بود!‏
  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست نیست؟
  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست قرار دارد؟
  • بازگشت آقای گل به استقلال؟
  • پرسپولیس آسیایی فقط یک بازیکن کم داشت
  • مجوز بازگشت «راهیان» به لیگ دسته اول فوتبال صادر شده‌ است
  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!