Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی نیکرو، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در راستا‌ی اجرا‌ی ماده ۱۰۰ قانون برنامه ششم توسعه و با عنایت به ماده ۹۸ همان قانون و ماده ۲۵ آئین‌نامه ایجاد، اصلاح، درجه‌بندی و نظارت بر تأسیسات گردشگر‌ی و همچنین بنا بر در‌خواست جمع کثیری از مدیر‌ان و بهره‌بر‌دا‌ران با تشکیل انجمن حرفه‌ای دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی استان از طرف دیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سر‌پرست معاونت گردشگر‌ی البرز گفت: بر این اساس و با حضور جمعی از مدیران دفاتر و فعالان حوزه انتخابات تشکل حرفه‌ای بر‌گزار و اساس‌نامه به تصویب رسید.

این مقام مسؤول در ادامه افزود: پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل هیأت مدیره، دو باز‌رس اصلی و یک عضو علی‌البدل و هیأت داوران با اکثریت آراء به عنوان اعضا‌ی مجمع عمومی تشکل حرفه‌ای انتخاب شدند.

نیکرو بیان کرد: سایر مراحل قانونی ثبت تشکل حرفه‌ای دفاتر و شرک‌های خدمات مسافرتی البرز زیر نظر اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ج
 

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت های مسافرتی تشکل حرفه ای گردشگر ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری، ۲٠ هزار و ۶۲۶ نفر از اماکن تاریخی شهرداری بازدید کرده‌اند.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه کاشان دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هریک منحصربه‌فرد محسوب می‌شود، اظهار کرد: خانه تاریخی طباطبایی، خانه عباسیان و حمام سلطان امیر احمد از بناهای تاریخی شهرداری کاشان است که در حال حاضر تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانه تاریخی طباطبایی به عنوان عروس خانه‌های ایران با استقبال کم‌نظیر گردشگران در تعطیلات اردیبهشت و همزمان با پیچیدن عطر گل سرخ و موسم گلاب‌گیری روبه‌رو شده است، افزود: بیش از ۱۲ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این مکان بازدید کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بهار و همزمانی تعطیلات اردیبهشت و موسم گلاب‌گیری، شاهد استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور از اماکن گردشگری شهرداری کاشان بودیم، به نحوی که طی این دو روز ۳۹۰۳ نفر گردشگر داخلی و خارجی از حمام سلطان امیر احمد و ۴۵۴۶ نفر گردشگر داخلی و خارجی از خانه عباسیان بازدید داشته‌اند.

فرجی اضافه کرد: هنرمندان نمایشگاه صنایع‌دستی، عرقیات و سوغات کاشان در قالب غرفه‌ها و ایستگاه‌هایی در خانه‌های تاریخی طباطبایی و عباسیان مستقر بودند و راهنمایان گردشگری نیز با ارائه اطلاعات و معرفی هر بنا به انجام وظیفه پرداختند.

وی افزود: طی این مدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان متولی مدیریت پارکینگ‌های موقت شهرداری خدماتی را به گردشگران ارائه کرد.

کد خبر 750994

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • ۹۴۰ اثر تاریخی زنجان در فهرست آثار ملی ثبت شده است
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان