Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:07:03 GMT

مشکل جدید استقلال؛ زیاد هم جدید نیست(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۸۸۳

خبرهای خوبی از باشگاه استقلال در رابطه با پرداختی های این تیم و تیم مدیریتی این تیم در روزهای گذشته نمی رسد ، اخباری که برای هواداران این تیم تازگی ندارد

به گزارش "ورزش سه "،استقلال تهران این روزها مسکلات زیادی دارد و خبرهای خوبی از اطراف این باشگاه به بیرون درز نمی کند، بعد از مشکلات ایجاد شده خارج از حوزه باشگاه برای خلیل زاده رئیس هیئت مدیره این تیم و استعفای دسته جمعی هیئت مدیره بابت عدم اجرای مصوبات توسط مدیر عامل و حمایت رئیس مجمع باشگاه از ادامه فعالیت مددی ،فرهاد مجیدی با پستی اینستاگرامی مشکلات زیاد این روزهای باشگاه را با هواداران در میان گذاشت تا این تیم مانند چند سال قبل روی آرامش را به خود نبیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گونه مشکلات در این سالها در آغاز فصل ، اواسط آن و حتی در کوران رقابت ها در پایان فصل به دفعات برای استقلال اتفاق افتاده است و نفس این تیم بزرگ را به شماره انداخته است .


بریده ای از نشریه کیهان ورزشی در سال 1374 را می بینیم که در آن به عدم حضور نصرالله عبدالهی و بهتاش فریبا سرمربی و مربی استقلال در تمرینات اشاره شده است.عدم پایبندی به قراردادها و و عده های مالی دلیل عدم حضور مربیان استقلال در تمرینات آن سالها بوده است . آنها قبل از آغاز فصل مشکلات زیادی داشتندو فصل را برابر برق شیراز در تهران  با همین مشکلات همیشگی شروع کردند و بازی را با یک گل که توسط داریوش یزدانی به ثمر رسید به نماینده شیراز باختند، هر چند نتیجه بازی بعدها توسط کمیته انضباطی به دلیل استفاده استقلال از داریوش یزدی بدون رعایت آئین نامه های اجرایی فدراسیون سه بر صفر به سود برق شیراز شد تا این تیم در شروع رقابت های آن سال ،قافیه را به نماینده استان فارس ببازد.

 

برگی از تاریخ استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برگی از تاریخ استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی