Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: آموزشگاههای فنی و حرفه ای استان قزوین که از کرونا آسیب دیده اند ۹۶میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محسن مددی در این باره اظهارداشت: انتشار ویروس کرونا به بسیاری از کسب و کارها آسیب زد و برخی تعطیل و برخی نیمه تعطیل شدند و معیشت آنها دچار چالش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در استان قزوین 167 آموزشگاه فعالیت می کنند که در شرایط کرونا تعداد 110 آموزشگاه دچار آسیب جدی شدند که برای حمایت از آنها تسهیلات کم بهره به آنها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین تصریح کرد: پیرو مذاکره و پیگیری از ستاد کرونای استان و ارسال درخواست اداره کل برای حمایت از ۱۱۰ آموزشگاه فعال آسیب دیده از کرونا و تصویب قرارگاه مقابله با کرونای استان به ریاست استاندار محترم مبلغ 96 میلیارد ریال تسهیلات 4 درصدی از منابع استان به آموزشگاه ها تخصیص یافته است.

70 درصد آموزشگاهها از تسهیلات حمایتی برخوردار شدند

مددی تصریح کرد: در سال گذشته با اعطای اعتبارات حمایتی بیش از 70 درصد آموزشگاههای فنی و حرفه ای آسیب دیده از تسهیلات کم بهره برخوردار شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: امیدواریم با این تسهیلات بخشی از دغدغه های صاحبان آموزشگاههای خصوصی در استان برطرف شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فنی و حرفه ای قزوین فنی و حرفه ای استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از دریافت مبلغ بیش از ۴۹۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدرضا جعفری دوازدهم اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده و در راستای کمک به ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان و دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان، از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ برنامه بودجه سال ۱۴۰۲، ۴۹۱ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی جذب شد.

وی تصریح کرد: این مبلغ برای ۵۰۶ نفر از دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه از محل تسهیلات در اختیار بنیاد برکت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، صندوق کارآفرینی امید، بسیج سازندگی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲