Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:14:49 GMT

جدول زمان بندی خاموشی های احتمالی شهر تهران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۹۰۸

جدول زمان بندی خاموشی های احتمالی شهر تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع برق تهران بزرگ، به اطلاع هموطنان گرامی ساکن پایتخت می‌رساند تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال از آن جا که موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست در صورت بروز هرگونه مشکل در تأمین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق فایل پیوست اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن قدردانی از بردباری و همراهی شما خواهشمندیم با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق، ما را در تأمین برق تهران بزرگ یاری کنید.

به اطلاع مشترکان محترم می‌رساند علت قرار گرفتن برخی از آدرس‌ها در گروه‌های مختلف وجود بیش از یک فیدر برق در نشانی مزبور است. گفتنی است در صورت همکاری مشترکان برق در به‌کارگیری راهکارهای مدیریت مصرف و در نتیجه تأمین انرژی موردنیاز شبکه، خاموشی اعمال نمی‌شود.

جدول زمان بندی خاموشی‌های احتمالی شهر تهران را اینجا بخوانید.

کد خبر 5232536

منبع: مهر

کلیدواژه: مصرف برق صرفه جویی در مصرف برق قیمت برق جدول خاموشی های تهران بانک مرکزی ایران تولید نفت قیمت دلار شاخص کل بورس طرح ملی مسکن استقلال بانک مرکزی قیمت نفت بورس تهران سازمان بورس و اوراق بهادار وزارت راه و شهرسازی کشاورزی بازار سرمایه تسهیلات کرونایی بازار سهام اسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو
  • ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها؛ پائز با سورپرایزهای بزرگ وارد می‌شود
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد