Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@00:22:38 GMT

تیم‌های ملی تکواندو کشورمان راهی لبنان شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۹۷۶

تیم‌های ملی تکواندو کشورمان راهی لبنان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی از ۲۴ تا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به میزبانی لبنان در شهر بیروت برگزار می‌شود.

برهمین اساس تیم‌های پومسه، پاراتکواندو و کیوروگی کشورمان که در دو گروه مردان و زنان در این رقابت‌ها حضور دارند ساعت ۱:۰۵ بامداد امروز (شنبه - ۲۲ خردادماه) تهران را به مقصد "دبی" ترک کردند و سپس راهی "بیروت" لبنان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی پومسه مردان با ترکیب محمدامین گماریان، امیررضا مهربان، علی سهرابی، رضا نظری، علی سلمانی، حسین بهشتی و رضا نظری و تیم ملی پومسه زنان با ترکیب مرجان سلحشوری، راضیه آقایی، فاطمه حسام و آتوسا فرهمند در این رویداد حضور پیدا می‌کنند. هدایت تیم ملی پومسه مردان برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی است و سرمربیگری بانوان را فاطمه اسدپور برعهده دارد.

مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، سعید صادقیان پور، حامد حق شناس و مهدی بهرامی آذر در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار دارند و فاطمه دودانگه، رایحه شهاب و مهتاب نبوی نیز به عنوان نمایندگان پاراتکواندو بانوان ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو را برعهده دارد؛ عاطفه کشاورز نیز سرمربی و الهه مهربانی مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان است.

آرمین هادی پور (۵۸- کیلوگرم)، سروش احمدی (۶۳- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (۶۸- کیلوگرم)، امیرمحمد بخشی (۷۴- کیلوگرم)، مهران برخورداری (۸۰- کیلوگرم) و سجاد مردانی (۸۷+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در ترکیب تیم‌ملی تکواندو مردان قرار دارند. هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

تیم ملی تکواندو بانوان با ترکیب نگار اسماعیلی (۴۶- کیلوگرم)، غزل سلطانی (۵۳- کیلوگرم)، ناهید کیانی (۵۷- کیلوگرم)، پریسا جوادی (وزن ۶۲- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (۶۷- کیلوگرم) و زهرا پوراسماعیل (۷۳+ کیلوگرم) در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت می‌کند. مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی بانوان است و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی مربیان تیم هستند.

همچنین حسین لطفی (وزن ۵۴- کیلوگرم)، سینا بهرامی (وزن ۶۳- کیلوگرم)، مهدی جلالی (وزن ۷۴- کیلوگرم) و محمدرضا خانی (وزن ۸۷+ کیلوگرم) در گروه مردان و فرشته خزایی (وزن ۴۶- کیلوگرم)، یلدا ولی نژاد (وزن ۶۷- کیلوگرم)، زینب اسماعیلی (وزن ۷۳- کیلوگرم) و نفیسه رنگرززاده (وزن ۷۳+ کیلوگرم) نفراتی هستند که در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در آسیا – کیش موفق به کسب سهمیه حضور در این مسابقات شدند و در این رویداد شرکت خواهند کرد.

ششمین دوره مسابقات پومسه روز ۲۴ خردادماه، ششمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو روز ۲۵ خردادماه و بیست و چهارمین دوره مسابقات کیوروگی نیز روز ۲۶ تا ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5232633

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا تیم ملی تکواندو تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی آزاد لیگ ملت های والیبال تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تورنمنت بين المللي والیبال باشگاه پرسپولیس لهستان کاراته تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی‌ترین مردان نیشکر

پایگاه اطلاع رسانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  www.sugarcane.ir  نوشت: امسال، هفته کار و کارگر برای نیشکری‌ها پُر از شور و هیجان بود؛ در کنار غرّش هاروسترها و طنین کارخانه تولید شکر، برای اولین‌بار صدای آهن و وزنه «قوی‌ترین مردان نیشکر»، مزارع سرسبز نیشکر را درنوردید.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در ششمین روز از هفته کار و کارگر، ۲۴ ورزشکار از واحدهای هشت‌گانه نیشکری در اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان نیشکر گردهم آمده بودند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از بلند کردن وزنه‌های سنگین با آرم و نشانِ نیشکر تا جابه‌جاکردن وزنه‌های غول‌پیکر و طی کردن مسیری سخت و دشوار؛ هر کدام از این ورزشکاران در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، قدرت و اراده خود را به نمایش گذاشتند و تماشاچیان مشتاق را با حرکات خود به شور‌و‌شوق آوردند.

در نهایت، پس از یک دوره رقابت، قوی‌ترین مردان نیشکر در کنار قوی‌ترین تیم معرفی شدند. این مسابقات در دو رده منفی و مثبت ۹۰ کیلوگرم برگزار شد. در مجموع رقابت‌های گروهی، کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های نیشکر فارابی و هفت‌تپه نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آنِ خود کردند.

همچنین در دسته منفی ۹۰ کیلوگرم، محمد نعمت‌زاده از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و علی احمدی‌پور از نیشکر فارابی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم نیز به‌صورت مشترک به عماد آل‌کثیر از نیشکر هفت‌تپه و محمد اورک از کشت و صنعت امام خمینی(ره) رسید.

در دسته مثبت ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم کرملاچعب از کشت و صنعت امام خمینی (ره) و نوید سفیدزاده از نیشکر فارابی در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و مازیار مذکا از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و حبیب سعدی از نیشکر هفت‌تپه به‌صورت مشترک، سوم شدند.

اما فارغ از نتیجه، این مسابقات نشان داد که صنعت نیشکر در کنار تلاش برای خودکفایی کشور با تولید محصولات راهبُردی، برای تندرستی و شادابی کارکنان ارزش بالایی قائل است و برنامه‌های ورزشی متعددی برگزار می‌کند. این مسابقات نشان می‌دهند که نیشکر، فقط یک مجموعه صنعتی نیست، بلکه یک خانواده بزرگ و پویا است.

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • تجلیل از ۱۱۰ قهرمان و ورزشکار افتخار آفرین گلستانی
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند