Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حیدر مصلحی، نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز (شنبه ۲۲ خرداد) در نشست خبری اعلام دیدگاه‌های خود درباره انتخابات با اشاره به جایگاه ویژه مجلس خبرگان گفت: این مجلس به دلیل جایگاه تخصصی‌اش کم‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد و این یک ایراد است.

وی با بیان اینکه امروز نسل جوان نمی‌داند که مجلس خبرگان چه نقش مهمی دارد، گفت: بعد از رحلت حضرت امام، مشخص شد که نقش مجلس خبرگان چه اهمیتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصلحی با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: به اعتراف خود دشمنان، یکی از این توطئه‌ها کافی بود تا یک انقلاب شکست بخورد.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان گفت: خنثی شدن همه این توطئه‌ها مرهون مدیریت فردی است که بر اساس انتخاب خبرگان انتخاب شده است.

مصلحی تصریح کرد: امروز همه اذعان دارند که رهبر انقلاب از هر لحاظ، بدیلی ندارند و
نمی‌توانند شخص دیگری را مثال ایشان مثال بزنند.

وی ادامه داد: انتخاب رهبر به دلیل اینکه امری تخصصی است با رأی مستقیم مردم صورت نمی‌گیرد، بلکه به واسطه نخبگان فقهی مردم  انتخاب می‌شود.

مصلحی به برنامه جدی دشمن برای نفوذ در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن برای پروژه نفوذ خود، شخصیتهای ما را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می‌دهد که از چه راهی می‌توان به آنها نفوذ کرد.
 
وزیر اسبق اطلاعات‌ با بیان اینکه در دولت نهم و دهم دشمن به این نتیجه رسید که دولت نهم بر اساس اعتقادات دینی شکل گرفته است، گفت: دشمن دریافت که رییس‌ دولت نهم، متعصب دینی است.

مصلحی ادامه داد: دشمن در کنار رئیس دولت نهم، فردی را قرار داد که از طریق همین تعصب دینی ورود کند و به نظام ضربه بزند.

وی افزود: آن فرد به رئیس‌جمهور وقت گفت وقتی که می‌توانی با امام زمان ارتباط بگیری و مشکلات را از طریق او حل کنی، پس ولی‌فقیه را برای چه می‌خواهی.

مصلحی ادامه داد: متاسفانه این اقدام جواب داد و آن فرد، رئیس جمهور وقت را به وضعیتی برد که برای رسیدن به اهدافش دروغ های بزرگی را مطرح می‌کند.

مصلحی گفت: امروز قسمتی از اظهارات رئیس‌جمهور سابق را دیدم و از دروغ آشکار او تعجب کردم. ایشان می‌گوید در آن زمان مسئول گمرک یکی از استانهای استعفا کرده بود و بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که علت استعفای آن مدیر این بوده که دستگاه اطلاعاتی جنس‌هایی را وارد می‌کند و نمی‌گذارد آن‌ها را باز کنیم. بعد که بررسی کردیم، متوجه شدیم که لوازم آرایشی بوده است.

وی افزود: در ادامه این فیلم، آقای احمدی‌نژاد می‌گوید من با وزیر مربوطه جلسه گذاشتم و این قضیه را هشدار دادم. این در حالی است که در این باره یک کلمه با من به‌عنوان وزیر وقت اطلاعات صحبت نشده است و بنده امروز برای اولین بار موضوع واردات لوازم آرایشی را شنیدم و موضوعی کاملاً کذب است.

مصلحی با اظهار تأسف از خلاف واقع‌گویی احمدی‌نژاد گقت: آیا می‌ارزد برای رسیدن به مقاصد خود به طرز واضحی دروغ بگوییم؟

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت اطلاعات رئیس جمهور حیدر مصلحی احمدی نژاد مجلس خبرگان دولت نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد