Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایستگاه‌های مترو شهرک آزمایش در خط ۶ و باقرخان در خط ۷ این هفته به طور همزمان و با دستور رئیس جمهور به طور ویدئو کنفرانسی رسما افتتاح خواهند شد.

خبرگزاری میزان_علی امام مدیر عامل شرکت مترو با اعلام این مطلب گفت: بعد از افتتاح ایستگاه مرزداران در اردیبهشت ماه سال جاری، حالا نوبت به بهره‌برداری از ایستگاه شهرک آزمایش رسیده تا به این ترتیب محدوده میانی خط ۶ مترو تکمیل شده و عملکردی یکپارچه و پیوسته پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایستگاه مذکور در منطقه‌ای پرترافیک و متراکم از منطقه ۲ و همجوار با بزرگراه‌های شیخ فضل ا… نوری و جلال‌آل‌احمد واقع شده است. این ایستگاه عمیق‌ترین ایستگاه خط ۶ بوده و با استفاده از ورق‌های کمپوزیت رنگی و نورپردازی خاص روی سقف و دیواره‌ها، جلوه بصری ویژه‌ای پیدا کرده است. 

با افتتاح ایستگاه شهرک‌آزمایش، شهروندان ساکن محله کوی‌نصر و شهرک‌آزمایش با استفاده از شبکه حمل و نقل ریلی زیرزمینی، دسترسی آسانی به محدوده مرکزی و جنوب شهر (از جمله بازار تهران) پیدا خواهند کرد. 

 بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار مربوط به آموزش را اینجا بخوانید

ایستگاه دیگری که در هفته جاری به بهره برداری می‌رسد، ایستگاه باقرخان در خط ۷ است. این ایستگاه به جهت مجاورت با بیمارستان امام خمینی (ره) با نکوداشت جانفشانی‌های شهدای سلامت (دوران شیوع بیماری کرونا) افتتاح خواهد شد. ایستگاه باقرخان با قرار داشتن در محدوده خیابان‌های ستارخان و باقرخان، بزرگراه‌های شهیدچمران و شهیدنواب صفوی و تونل توحید، قطعاً طیف وسیعی از مسافران را جذب خود خواهد کرد. نکته حائز اهمیت، قرار گرفتن ایستگاه باقرخان در نقطه شروع طرح ترافیک و طرح زوج و فرد است که این امکان را به شهروندان می‌دهد تا با استفاده از مترو به مقاصد خود در داخل محدوده‌های طرح ترافیک مراجعه کنند. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مدیرعامل شرکت مترو در ادامه افزود: در تأمین تأسیسات و تجهیزات ایستگاه‌هایی که اخیرًا تکمیل و افتتاح شده‌اند، سعی گردیده تا حد امکان از محصولات داخلی استفاده شود تا ضمن تسریع در روند تأمین ملزومات بهره‌برداری از ایستگاه‌ها، به نوعی از تولید ملی نیز حمایت شود. این تجهیزات شامل آسانسورها، پله‌های برقی، فن‌های هواساز و… می‌باشد. گفتنی است عملیات اجرایی احداث هر دو ایستگاه شهرک‌آزمایش و باقرخان از سال ۱۳۹۴ آغاز شده بود که بهار امسال به طور همزمان شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو تهران علی امام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو تهران علی امام شهرک آزمایش بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌ رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی در نشست خبری هفته جهاد خدمت‌رسانی که امروز در مشهد برگزار شد، اظهارداشت: سال گذشته 2 هزارو 950 طرح محرومیت زدایی و عمرانی تصویب شد و امروز در آستانه هفته بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص عملکرد مثبت جهادگران خراسان رضوی عنوان کرد: در خراسان رضوی 9 تیم جهادی وجود دارد که این سرآمد کشور بوده و از قدمت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  افزود: یک هزار و 102 پروژه مسکن ،132 پروژه آسفالت و اصلاح معابر، 85 پروژه آبرسانی،38 پروژه ای کشاورزی و هزارو 531 پروژه مرمت مجموعه های فرهنگی و ورزشی ... به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار زهرایی مطرح کرد: در راستای آب رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار عصر امروز با حضور در شهرستان بردسکن پروژه آبرسانی و آسفالت روستای«شهر اباد» و 15 روستای اطراف آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  تصریح کرد: مجموعه های کمیته امداد ، جهادکشاورزی، استانداری، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن مارا در این امر یاری کرده اند که جای قدردانی دارد، همچنین برای سال 1403 از محل تبصره 2 تسهیلات اشتغال زایی مجلس مبلغ 3‌.2 همت برای پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

 قرار است به مناسبت هفته جهاد خدمت‌رسانی، 12 عملکرد برجسته بسیج سازندگی خراسان‌رضوی به‌زودی در سطح شهر مشهد و دیگر شهرستان‌های استان اکران شود.

انتهای پیام/28

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو