Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت milanliv خبر علاقه میلان به جذب سردار را تایید کرده و نوشته میلان تنها مشتری ایتالیایی این بازیکن نیست و رم و ژوزه مورینیو هم او را می‌خواهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت milannews نوشته، فعالیت میلان در نقل و انتقالات تابستانی ارتباط مستقیمی با وضعیت زلاتان ابراهیموویچ دارد و اگر قرار به عمل جراحی ایبرا باشد، میلان به دنبال یک مهاجم جدید برای خط حمله تیمش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اخباری که در روزهای گذشته منتشر شده، میلان با اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی باشگاه چلسی به توافق رسیده با این همه ابهام در وضعیت زلاتان باعث شده که باشگاه ایتالیایی به دنبال یک مهاجم دیگر هم باشد و آن مهاجم کسی نیست جز سردار آزمون.

بر اساس ادعای La Gazzetta dello Sport، مهاجم ایرانی زنیت مورد توجه باشگاه میلان قرار دارد و گویا تماس‌هایی هم از طرف میلان با این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش گرفته شده است.

سایت milanlive هم خبر علاقه میلان به جذب سردار را تایید کرده و نوشته میلان تنها مشتری ایتالیایی این بازیکن نیست و رم و ژوزه مورینیو هم او را می‌خواهند.

این سایت به این گزارش هم اشاره کرده که احتمالا زنیت برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش 25 میلیون یورو می‌خواهد اما با توجه به آنکه آزمون فقط یکسال دیگر با زنیت قرارداد دارد، شاید بتوان مبلغ درخواستی این باشگاه را کاهش داد.

 

   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون ابراهیممویچ چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و رم در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و رم امروز _یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و رم

سری آ ایتالیا (رم - یوونتوس) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 750667

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)