Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران نفر با برگزاری تظاهرات گسترده در تعز علیه عناصر وابسته به ائتلاف سعودی و نبود امنیت و شرایط اقتصادی نابسامان دست به تظاهرات زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، اتحادیه روزنامه نگاران یمنی با صدور یک بیانیه حمله شبه نظامیان وابسته به متجاوزان به یمن را به مراکز رسانه‌ای در عدن و دیگر مناطق تحت اشغال در جنوب یمن محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه اتحادیه روزنامه نگاران یمن با اشاره به حمله به ساختمان خبرگزاری سبأ در شهر عدن و نیز ساختمان رادیو در شهر المکلا، بیان کرد: رسانه‌ها هم از جنایات ائتلاف سعودی در امان نمانده‌اند و در بانک اهداف آنها قرار گرفته‌اند.

اتحادیه روزنامه نگاران با اشاره به اقدامات علیه رسانه‌ها آنرا با همسویی بین المللی و سکوت خفت بار سازمان ملل و سازمانهای مربوط به حقوق اصحاب رسانه در دنیا دانست.

زخمی شدن شهروند یمنی بر اثر بمب خوشه‌ای در صنعا

منابع یمنی از زخمی شدن یک شهروند یمنی بر اثر انفجار بمب خوشه‌ای برجای مانده از حملات ائتلاف سعودی به یمن در منطقه نهم در استان صنعا خبر دادند.

واکنش شورای انتقالی یمن به انفجار «زنجبار»

شورای انتقالی جنوب یمن در واکنش به انفجار «زنجبار»، نیروهای «هادی» و حزب «الاصلاح» را مسئول این انفجار که نیروهایش را در شهر زنجبار هدف قرار داد، دانست.

«محمد النقیب» سخنگوی نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن اعلام کرد که تروریست‌های القاعده و داعش از داخل مراکز وابسته به حزب الاصلاح به حرکت در می‌آیند.

وی افزود: ما قبلا بارها درباره خطر داعش و القاعده به استان‌های شبوه و ابین هشدار داده بودیم.

اعتراضات گسترده در تعز علیه عناصر وابسته به ائتلاف سعودی

هزاران نفر با برگزاری تظاهرات در تعز علیه عناصر وابسته به ائتلاف سعودی شعار سر دادند.

این درحالی است که میان عناصر وابسته به ائتلاف سعودی درگیری رخ داده است و «نبیل شمسان» استاندار وابسته به دولت دست نشانده می‌کوشد که همه تقصیرها را به گردن حزب «الاصلاح» بیاندازد و مسئولان وابسته به این حزب را کنار بگذارد و در مقابل حزب الاصلاح هم زیر بار نمی‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ

صدها نفر روز گذشته در تجمعی در هامبورگ که با حضور گسترده نیروهای پلیس همراه بود علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان اعتراض کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، در هامبورگ آلمان بیش از 1000 نفر علیه سیاست های ضد اسلامی دولت آلمان تظاهرات کردند. معترضان شعار الله اکبر سر می دادند.

به این ترتیب بیش از 1000 تظاهرکننده به دنبال فراخوان اسلامگرایان برای تظاهرات روز شنبه در هامبورگ تجمع کردند. آنها در منطقه سنت گئورگ علیه سیاست و کمپین رسانه‌ای اسلام هراسانه در آلمان تظاهرات کردند. شعارهایی مانند «آلمان = دیکتاتوری ارزش‌ها» را می شد روی بنرهایی که در دست معترضان بود دید.

این تجمع با حضور گسترده پلیس همراه بود و بدون هیچ حادثه‌ای برگزار شد. پلیس تعداد شرکت کنندگان را 1100 نفر اعلام کرده است.

سازمان دهندگان این اعتراضات بارها از تظاهرکنندگان خواستند که فریاد الله اکبر سر دهند. سخنرانان، سیاستمداران و رسانه‌ها را به «دروغ‌های ارزان قیمت» و «گزارش‌های بزدلانه» متهم کردند که قصد داشتند در سایه جنگ غزه همه مسلمانان آلمان را به‌عنوان افراطی معرفی کنند.

کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامیافزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست
  • خباثت جدید صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه/انفجار قوطی‌های شبیه کنسرو
  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو