Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراز علاقه سحر دولتشاهی به همایون شجریان / سحر دولتشاهی در 16 مهرماه سال 1358 متولد شد. 

ازدواج سحر دولتشاهی / سحر دولتشاهی بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. سحر دولتشاهی در تهران بدنیا آمد.سحر دولتشاهی فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. مادر سحر دولتشاهی نائب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس جدید از سحر دولتشاهی بعد از لاغر شدن

ابراز علاقه سحر دولتشاهی به همایون شجریان

سحر دولتشاهی که به تازگی سریال خانگی «می خواهم زنده بمانم» را بازی کرده است، واکنش متفاوتی به ترانه همایون شجریان نشان داد.

تیتراژ سریال می خواهم زنده بمانم را که نقش اصلی آن را سحر دولتشاهی بازی کرده است همایون شجریان خوانده. ترانه آسمان ابری با صدای همایون شجریان اولین بار به عنوان تیتراژ پایانی سریال می خواهم زنده بمانم به اجرا درآمد و پوستر آهنگ این ترانه با عکس سحر دولتشاهی منتشر شد.

سحر دولتشاهی با انتشار این آهنگ در صفحه مجازی اش نوشته است: در همه لوح ضمیرم هیچ نقشی جز تو نیست.

این نوشته با واکنش های مختلفی همراه بود. نزدیکی سحر دولتشاهی و همایون شجریان از مدتها قبل آشکار شد. در مراسم خاکسپاری مرحوم استاد شجریان سحر دولتشاهی یکی از هنرمندانی بود که از همان لحظات اولیه در کنار خانواده شجریان قرار گرفت و آنها را به خاطر این داغ بزرگ دلداری داد. متن های منتشره از استاد شجریان نیز نشان می داد سحر دولتشاهی رابطه بسیار نزدیکی با این خانواده دارد.

سحر دولتشاهی در مراسم استاد شجریان در کنار همایون شجریان بود و با ماشین او رفت‌وآمد می کرد.

زندگی سحر دولتشاهی بعد از جدایی از رامبد جوان تغییرات زیادی کرد و او به یکباره پیشرفت زیادی کرد. سحر دولتشاهی در سال ۹۵ اولین همکاری اش را با همایون شجریان آغاز کرد. کنسرت نمایش سی اولین کار مشترک انها بود. سحر دولتشاهی همچنین در نماهنگ چرا رفتی با صدای همایون شجریان نقش آفرینی کرد. باران کوثری سازنده این نماهنگ بود.

پس از ان، سحر دولتشاهی و همایون شجریان رابطه نزدیکی با هم داشتند و در چندین فیلم نیز کار مشترکی داشتند.

ازدواج سحر دولتشاهی

او در 27 اسفند 87 با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر شکل گرفت، دولتشاهی می گوید :دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید، رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد، آمد با پدرم صحبت کرد. بعد هم خواستگاری انجام شد.

طلاق سحردولتشاهی از همسرش

طلاق آنها در سال 1393 در سکوت خبری انجام شد، تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هردومعتقد بودند نباید مردم وارد حریم خصوصی آنها بشوند !

سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو یی درباره این تنهایی بیان می دارد:سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.

در سال‌های اخیر نیز ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان حسابی سروصدا کرده است. این ماجرا به سال ۹۶ برمی‌گردد، که این دو در کاری مشترک به نام (کنسرت نمایش سی) با یکدیگر همکاری داشتند. در این نمایش سحر دولتشاهی به ایفای نقش پرداخت و همایون نیز خوانندگی آن را بر عهده داشت. این نمایش به مدت دو ماه در کاخ سعدآباد تهران برگزار می‌شد.

این شایعات با حضور سحر دولتشاهی در مراسم خاکسپاری استاد محمدرضا شجریان در چند روز گذشته دوباره جان گرفته و بر سر زبان‌ها افتاده است. حضور سحر دولتشاهی در خودروی شخصی همایون شجریان، این گمانه‌زنی‌ها و شایعات را قوت بخشیده است.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که این دو نفر تاکنون هیچ مصاحبه‌ای در این خصوص نداشته و متنی را مبنی بر کذب یا واقعیت این ماجرا منتشر نکرده‌اند. نکته دیگر که این حواشی را دامن زده، خبر‌های ضدونقیض جدایی و طلاق گیتا خوانساری همسر همایون شجریان است که صحت‌وسقم این خبر هم مشخص نیست.

منبع: فردا

کلیدواژه: سحر دولتشاهی سحر دولتشاهی در خندوانه سحر دولتشاهی و همسرش سحر دولتشاهی و همایون شجریان سحر دولتشاهی رامبد جوان سحر دولتشاهی ازدواج با همایون شجریان سحر دولتشاهی در سریال می خواهم زنده بمانم سحر دولتشاهی فیلم عکس جدید سحر دولتشاهی سحر دولتشاهی همایون شجریان رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا شجریان، خواننده محبوب و استاد آواز موسیقی اصیل ایران در سال ۱۳۱۹ در شهر مشهد در خانواده‌ای مذهبی متولد شد. پدرش قاری قرآن بود و صوت قرآن را از ۸ سالگی به محمدرضا که صدای خوشی داشت نیز آموخت.

شجریان با اولین معلم موسیقی خود در سال ۱۳۳۶ زمانی آشنا شد که برای تحصیل به دانشسرای مقدماتی مشهد وارد شد. وی دو سال بعد علاوه بر تلاوت قرآن، برای رادیو خراسان آواز‌های بدون موسیقی را نیز اجرا کرد.

شجریان که پس از دریافت دیپلم از دانشسرای عالی، به استخدام آموزش و پرورش درآمده بود از سال ۴۶ پس از چند سال تدریس در دبستان‌های مشهد به تهران منتقل شد. وی در تهران نزد اسماعیل مهرتاش درس آواز آموخت و همزمان خوشنویسی و نوازندگی سنتور را نیز پی گرفت.

اولین اجرا و ضبط صدای شجریان در پاییز سال ۴۶ در غالب برنامه «برگ سبز شماره ۲۱۶» از رادیو ایران پخش شد. اما او به دلیل اینکه پدرش می‌خواست نام «شجریان‌ها» با قرائت قرآن شناخته شود، در برنامه‌های رادیویی خود را با نام «سیاوش بیدکانی» معرفی کرد. تا اینکه در سال ۱۳۵۰ پدرش به خوانندگی آواز توسط وی رضایت داد و شجریان با نام خود در رادیو و تلویزیون حاضر شد. او در سال ۱۳۵۰ با فرامرز پایور آشنا شد و آموزش سنتور و ردیف آوازی «صبا» را نزد وی آغاز کرد.

شجریان همزمان با هوشنگ ابتهاج، شاعر پرآوازه متخلص به «سایه» آشنا شده و به واسطه وی همکاری با برنامه «گلها» در رادیو را آغاز کرد. محمدرضا شجریان در این مدت در رادیو با بزرگان موسیقی نظیر احمد عبادی، حسن کسایی، جلیل شهناز، فرهنگ شریف و فرامرز پایور قطعات بسیاری را اجرا کرد.

شجریان آموزش سبک آوازی «طاهرزاده» را از سال ۱۳۵۱ نزد «نور علی خان برومند» آغاز کرد و در سال ۱۳۵۲ نیز با عبدالله دوامی آشنا شد و ردیف آوازی وی را آموخت. او در همان سال در کنار هنرمندان بی نظیر موسیقی سنتی ایران نظیر محمدرضا لطفی، حسین علیزاده، جلال ذوالفنون و ناصر فرهنگ‌فر به عضویت مرکز حفظ و اشاعه موسیقی به سرپرستی داریوش صفوت پیوست.

سال ۱۳۵۴ شجریان به همراه محمرضا لطفی و ناصر فرهنگ‌فر در «جشن هنر شیراز» کنسرت «راست پنجگاه» را اجرا کردند. محمدرضا شجریان که پیش از انقلاب سال ۵۷ رادیو ملی را مانند بسیاری دیگر از هم دوره‌های خود ترک کرد. وی به همراه محمدرضا لطفی و حمایت هوشنگ ابتهاج که او هم پس از رویداد تلخ میدان ژاله از کار در رادیو دست کشیده بود، کانون «چاووش» را بنیان گذاشت.

شجریان با کانون چاووش که اکثر اعضای آن از گروه شیدا و عارف بودند آثار بسیاری را خواند که تعداد زیادی از آن‌ها محتوای انقلابی و ملی داشتند. «شب نورد» یا (برادر نوجوونه) از چاووش ۲ و «سپیده یا ایران‌ای سرای امید» و «ایرانی به سر کن خواب مستی» از چاووش۶، «همراه شو عزیز» و «ایران خورشیدی تابان دارد» از چاووش، از جمله این آثار هستند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد