Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:39:31 GMT

رفع موانع ۷ طرح تولیدی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۹۶۴

رفع موانع ۷ طرح تولیدی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

به گزارش ایرنا، این طرح‌ها با مشکلاتی نظیر بدهی بانکی، رعایت حریم راه، مخالفت برخی دستگاه‌ها در اعطای مجوز بهره‌برداری و تداخل طرح‌ها روبرو بودند که در این نشست مقرر شد با برگزاری جلسات کارشناسی مسائل و مشکلات موجود در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است، تلاش برای رفع موانع تولید در استان دوچندان شده است و از ابتدای سال تاکنون هر هفته جلساتی برای رسیدگی به این موضوع برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الله‌کرم نصیری با اشاره به اهمیت مقوله تولید در پیشرفت و توسعه مناطق، تصریح کرد: در سال‌های اخیر تلاش شد تا با بازگشت به چرخه تولید واحدهای غیرفعال و یا رفع موانع و چالش‌های پیش‌روی فعالیت واحدها بتوان علاوه‌بر رفع موانع تولید، در راستای کمک به رونق اشتغالزایی بخش قابل توجهی از نیروی کار استان نیز گام‌های مهمی برداشته شده است.

وی در ادامه به طرح‌های مطرح شده در این نشست اشاره کرد و گفت: مشکل این طرح‌های مهم که بیشتر در بخش کشاورزی و دامپروری هستند طبق ضوابط و قوانین برطرف می‌شود.

به گزارش ایرنا، فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان نیز با بیان چالش‌ها و موانع حوزه فعالیت خود از اهتمام مسئولان در رفع این مشکلات قدردانی کردند.

سال گذشته ۶۸ نشست کمیته‌های تخصصی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شد که۴۹.۵ درصد مصوبات این نشست‌ها در سال ۱۳۹۹ اجرایی شد.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری کارآمدی دولت پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها چهارمحال وبختیاری سرمایه گذاری کارآمدی دولت رفع موانع طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،حجت الاسلام حمیدی در جلسه تبیین برنامه های عملیاتی دادگستری استان کرمان گفت:کمک دستگاه قضائی به تحقق شعار سال مورد تاکید می باشد و در سال گذشته به واحدهای تولیدی کمک های زیادی شد که آثار و برکات فراوانی داشته است.

وی بیان داشت: بسیاری از مشکلات واحد های تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موانع زیادی از جلوی پای بنگاه های اقتصادی برداشته شد و مسئولین استانی بایستی موانع تولیدی را رفع کنند و لازم است از افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند حمایت شود.

عالی ترین مقام قضائی استان اظهار داشت: با توجه به تحقق شعار سال امسال بهترین فرصت می باشد تا موانع از جلوی راه تولیدکنندگان برداشته شود و سرمایه گذاران بتوانند اشتغال آفرینی کنند.

این مقام ارشد قضائی گفت: با استفاده از شورای حفظ حقوق بیت المال و ستاد اقتصاد مقاومتی در سال پیش رو مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی بررسی می شود و راهکارهایی ارائه می گردد.

وی افزود: روسای دادگستری و دادستان ها در شهرستان ها نقش اصلی را در اجرای برنامه های مورد نظر داشتند و سیستم قضائی استان در سال گذشته با هماهنگی های انجام شده به موفقیت های خوبی دست یافت.

حجت الاسلام حمیدی همچنین با اشاره به سند تحول گفت: نسخه جدید سند تحول و تعالی قوه قضائیه به استان ها ابلاغ شده است و این سند نقشه راه سیستم قضائی می باشد و لازم است تمامی قضات و کارمندان اداری با این سند آشنایی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: در سند تحول قوه قضائیه نگاه ویژه ای به بحث زندان و زندانیان شده است، مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست و لازم است همیشه مسائل زندان و زندانیان مورد توجه قضات قرار بگیرد.

 

دیگر خبرها

  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان